FANDOM

Aflevering 5106
Familie afl5106 02
Seizoen Seizoen 23
Seizoensnummer 1
Week Week 1
Eerste uitzending 26 augustus 2013
Navigatie
Vorige aflevering Aflevering 5105
Volgende aflevering Aflevering 5107

Aflevering 5106 is de eerste aflevering van het 23ste seizoen en werd voor het eerst uitgezonden op maandag 26 augustus 2013.

Inhoud

Twee maanden later. Mathias heeft zijn hartaanval overleefd, maar Marie-Rose is nog steeds bezorgd over zijn gezondheid. Leen is bevallen van een zoontje genaamd Arthur. Als alleenstaande moeder heeft ze het niet gemakkelijk, zeker niet omdat Arthur een huilbaby blijkt te zijn.

Rita heeft haar periode bij de AA succesvol afgerond maar de band met de familie is nog steeds troebel. Bart was geselecteerd voor de job bij de overheid en werkt nu al twee maanden in Brussel. Zijn nieuwe baas Greet is enorm tevreden maar wanneer Greet openlijk met hem flirt, weet Bart niet goed wat te doen. Guido zit nog steeds in Italië met Charlotte en Elias en Jan heeft er zich bij moeten neerleggen. Linda en Mieke zeggen hun job bij het Algemeen Ziekenhuis op en beginnen als zelfstandige verpleegsters.

Veronique kondigt aan dat ze een derde foodbar wil openen wat voor woede zorgt bij Rudi en June. Louise is een lastige puber geworden nu ze naar het middelbaar gaat. Wanneer ze danslessen wil gaan volgen moeten Peter en Trudy dit tegen haar zin weigeren.

Arno heeft steeds minder contact met Gail en zijn familie vreest voor zijn relatie. Ondertussen ontwerpt hij samen met Dirk de website voor VDB Fashion. Mieke ontmoet de knappe Gunther op haar laatste werkdag. Wanneer hij wil afspreken met haar, twijfelt ze. 

Cast

(Acteursnaam - Personage)

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Gastpersonages

Trivia

Quotes

{{{quotes}}}

Foto's

Links