FANDOM

Aflevering 5108
Familie afl5108 01
Seizoen Seizoen 23
Seizoensnummer 3
Week Week 1
Eerste uitzending 28 augustus 2013
Navigatie
Vorige aflevering Aflevering 5107
Volgende aflevering Aflevering 5109

Aflevering 5108 is de derde aflevering van het 23ste seizoen en werd voor het eerst uitgezonden op woensdag 28 augustus 2013.

Inhoud

Trudy wilt dat Bart wat meer tijd vrijmaakt voor haar omdat ze bijna nooit meer iets samen doen. Ondertussen maakt Greet duidelijk dat ze enkel plezier wilt maken met Bart en niets serieus wilt. Bij VDB neemt Veronique sollicaties af en leert ze de vreemde jongeman Zjef kennen. Ook Evy maakt kennis met hem. Het komt opnieuw tot een conflict tussen Rudi en Veronique.

Anna en Albert bezoeken June en Louise en brengen enkele cadeautjes mee maar Louise is opnieuw tegendraads. Dankzij Liesbeth kan Carla solliciteren in de ShoeDiscount. Mieke maakt zich helemaal klaar voor haar afspraakje met Gunther en de avond zelf gaat beter dan verwacht. Linda wilt dat er terug passie in haar huwelijk komt en gaat met Evy naar een TupperDare-avond. Ze koopt pikante lingerie maar zonder het verwachte resultaat. Ondertussen moet Jan op Arthur passen en dat verloopt niet altijd even vlot.

Cast

(Acteursnaam - Personage)

Hoofdpersonages

Nevenpersonages

Gastpersonages

Trivia

Quotes

{{{quotes}}}

Foto's

Links