FANDOM

Agnes Moelaert (#2)
Seizoenen 24 Agnesprofiel
Eerste verschijning Aflevering 5343 - 17 september 2014
Laatste verschijning Aflevering 5360 - 10 oktober 2014
Gespeeld door Jaela Cole
Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieStudies en BeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Agnes Moelaert is een gastpersonage dat van 17 september 2014 tot en met 10 oktober 2014 vertolkt werd door Jaela Cole.

Studies en Beroepsleven

Agnes heeft Secretariaat-Talen gestudeerd en solliciteert voor de job als secretaresse van Mathias Moelaert. Ze wordt na enkele weken alweer ontslagen omdat ze Mathias en Marie-Rose begint te stalken. Jenny Versteven is haar opvolgster.

Verhaallijnen

S24E018 10
S24e020 05

Verkeerd verbonden

Mathias komt in contact met Agnes omdat hij haar per ongeluk heeft toegevoegd via Skype. Hij was eigenlijk op zoek naar zijn zus, die ook Agnes Moelaert heet. Mathias en Agnes raken aan de praat en kunnen het goed met elkaar vinden Ze ontmoeten elkaar voor het eerst in de Jan en Alleman. Agnes vraagt Mathias vervolgens of hij zich tijdens hun volgende skypesessie van een 'andere kant' wil laten zien. Mathias begrijpt het verkeerd en wil over zijn passie voor boten praten. Agnes begint zich op haar beurt uit te kleden waardoor Mathias abrupt het gesprek stopzet.

Familie 5357 002
S24e032 06

Secretaresse

Mathias verbreekt het contact met Agnes, maar zij staat plots aan de deur. Ze reageert op de vacature van secretaresse. Ze palmt Marie-Rose helemaal in en slaagt erin om de job te bemachtigen. Agnes blijft vaak lang overwerken, komt overal ongestoord binnen en luistert elk gesprek af. Ze krijgt Marie-Rose zelfs zo ver om haar een slaapplaats aan te bieden omdat ze teveel gedronken heeft. Wanneer Agnes opnieuw Mathias wil verleiden, en nadien een knuffel van Arthur in een kookpot van Marie-Rose verstopt, besluit Mathias haar op staande voet te ontslaan. Agnes probeert tevergeefs Marie-Rose ervan te overtuigen dat Mathias haar wou verleiden.

Foto's