FANDOM

† An-Sofie Van de Caveye
Seizoenen 2 ProfielAnSofie
Eerste verschijning Aflevering 172 - 24 november 1992
Laatste verschijning Aflevering 221 - 22 februari 1993
Gespeeld door Reinhilde Van Driel
Kinderen -
Ouders Gerard Van de Caveye & Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnen

Algemene Informatie

An-Sofie Van de Caveye is een gastpersonage dat van 24 november 1992 tot en met 22 februari 1993 vertolkt werd door Reinhilde Van Driel.

Familie en Liefdesleven

An-Sofie is de dochter van Gerard Van de Caveye en de zus van Mario Van de Caveye.

Beroepsleven

An-Sofie studeert aan een prestigieuze eliteschool in Zwitserland.

Verhaallijnen

Aflevering 175 04.13.55
Aflevering 204 20.57.19

Op internaat

An-Sofie en haar vader Gerard leren in Zwitserland Marie-Rose en Veronique kennen en raken aan de praat. An-Sofie vertelt aan Veronique dat ze hier op internaat zit en het best naar haar zin heeft. Veronique vraagt vervolgens aan haar ouders de toestemming om hier ook op internaat te gaan. Een tijdje later worden An-Sofie en Veronique hierdoor roommates en na verloop van tijd ook beste vriendinnen. An-Sofie is een echt fuifbeest en sleept Veronique telkens mee tot in de vroege uurtjes. Terwijl Veronique bekaf is, kan An-Sofie nog nachtenlang blijven doorgaan en Veronique vraagt zich af wat haar geheim is. An-Sofie geeft toe dat ze pillen krijgt van een medestudent en vraagt aan Veronique of ze die ook eens wil proberen.

Aflevering 218 19.34.52
Aflevering 216 11.20.51

Overdosis

In tegenstelling tot An-Sofie reageert Veronique zeer slecht op de peppillen en ze krijgt zelfs paniekaanvallen. An-Sofie belooft dat ze zal minderen met de pillen, maar doet het nu gewoon achter de rug van Veronique. An-Sofie maakt haar trouwens wijs dat ze last heeft van epilepsie en daarom ook dagelijks pillen moet slikken. Wanneer Gerard onverwacht langskomt om zijn dochter te bezoeken, wil An-Sofie hem niet zien. Hij vertelt aan Veronique dat An-Sofie hem altijd wegduwt en dat ze bovendien helemaal geen last heeft van epilepsie. Veronique vindt vervolgens An-Sofie een paar keer bewusteloos op de grond terug omdat ze een overdosis genomen heeft. Een tijdje later keert Veronique terug naar België omdat An-Sofie dood is teruggevonden.

Foto's