FANDOM

† Angeline Dorsey
Seizoenen DZB AngelineProfiel
Eerste verschijning DZB Aflevering 1 - 26 juni 2015
Laatste verschijning DZB Aflevering 34 - 12 augustus 2015
Gespeeld door Circé Lethem
Kinderen Midas Dorsey en † Maureen Dorsey
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Angeline Dorsey is een gastpersonage dat van 26 juni 2015 tot en met 12 augustus 2015 vertolkt wordt door Circé Lethem.

Familie en Liefdesleven

Angeline heeft 2 kinderen: Midas Dorsey en Maureen Dorsey. Ze is reeds 5 jaar (gelukkig) gescheiden met hun vader. Wanneer Angeline moet samenwerken met Bart Van den Bossche, zoent ze hem. Bart weigert een affaire met haar en vertelt Angeline over de situatie waarin hij heeft gezeten na de intieme momenten met Greet Baele. Angeline vertelt Bart dat ze niet langer op zoek is naar liefde, enkel naar plezier maken met mannen. Ze begrijpt echter Bart en gaat sindsdien terug professioneel met hem om.

Studies en Beroepsleven

Angeline werkt bij de Federale Politie afdeling Computercrime. Wanneer Bart Van den Bossche iets bruikbaars ontdekt op Darknet, mag hij samenwerken met haar.

Verhaallijnen

De webisodes van De Zaak Bart gaan over de dramatische gebeurtenissen in het bedrijfsleven van Bart Van den Bossche waardoor hij gedurende het 24ste seizoen moest onderduiken. In dit seizoen wordt de familie wijsgemaakt dat Bart stierf in een auto-ongeluk. Hij vertrok echter naar Los Angeles om er een nieuw leven te beginnen nadat ook Midas Dorsey en Maureen Dorsey vermoord werden door de Italiaanse maffia. De kans bestaat dat hij misschien ooit zal kunnen terugkeren naar zijn vrienden en familie in België.

Foto's