FANDOM

† Anneleen Denooze
Seizoenen DZB AnneleenDenoseDZB
Eerste verschijning DZB Aflevering 9 - 8 juli 2015
Laatste verschijning DZB Aflevering 13 - 15 juli 2015
Gespeeld door Kamilla Steczkowska
Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Anneleen Denooze is een gastpersonage dat van 8 juli 2015 tot en met 15 juli 2015 vertolkt wordt door Kamilla Steczkowska.

Familie en Liefdesleven

Anneleen leert Midas Dorsey en Maureen Dorsey kennen tijdens een avondje op stap. Zij en Midas kunnen het goed met elkaar vinden. Maureen beslist hen te koppelen. Haar plannetje lijkt gelukt te zijn wanneer blijkt dat het liefje van haar broer is blijven overnachten. Midas stelt Anneleen voor aan Angeline Dorsey.

Studies en Beroepsleven

Anneleen studeert op het conservatorium en speelt cello.

Verhaallijnen

Tijdens een avondje stappen maakt Midas Dorsey kennis met Anneleen. Zijn zus Maureen Dorsey overtuigt hem om met haar te gaan praten. De vonk slaat over, waarop de twee een relatie starten en Anneleen al blijft overnachten. Een paar dagen later stelt Midas haar voor aan zijn moeder Angeline Dorsey.

In de tussentijd is Angeline met een gevaarlijke zaak bezig is op haar werk bij de federale politie. Er wordt een aanslag gepleegd op haar, maar wanneer die mislukt richten ze zich op Midas. Ondertussen is die met Anneleen naar een afgelegen weg gereden, waar hij uit de auto wordt uit de gesleurd door maffiosi. Anneleen wordt in een vluchtpoging neergeschoten in haar rug. Even later krijgt Angeline een telefoontje met het nieuws dat ze is overleden.

Foto's