FANDOM

Arben Kir
Seizoenen 26 ArbenKirSeizoen26
Eerste verschijning Aflevering 5887 - 9 februari 2017
Laatste verschijning Aflevering 5900 - 28 februari 2017
Gespeeld door Alexander Savaneli
Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Arben Kir is een gastpersonage dat van 9 februari 2017 tot en met 28 februari 2017 vertolkt wordt door Alexander Savaneli.

Verhaallijnen

Leen ruziet opnieuw met Faroud. Een gesprek met Jan eindigt in mineur. Jans dochter wordt voor zijn ogen neergestoken door een gemaskerd persoon. Leen bloed hevig en wordt overgebracht naar het ziekenhuis. Niet veel later blijkt dat ze geluk heeft gehad met de mikplaats van de messteek met andere woorden dat ze buiten levensgevaar verkeert en enkele dagen later alweer naar huis mag. De dader loopt echter nog vrij rond.

Leen belandt terug in het ziekenhuis na een hevige bloeding. Ze krijgt er te horen dat er een scheurtje in haar lever is. De bloedophoping rond de lever kan wijzen op een leverreptuur, maar moet nog verder onderzocht worden. Door een nachtmerrie vermoedt Leen dat Faroud haar dit heeft aangedaan. Ruth beslist hem op te pakken voor ondervraging. Ondertussen stelt het scheurtje in Leens lever het goed en mag ze het ziekenhuis verlaten.

Faroud biecht Ruth op dat hij na het afscheidsfeestje van Bart en Trudy zijn neef Arben tegengekomen is en samen iets zijn gaan drinken. Hij vertelde hem over de abortus die Leen heeft gepleegd. Faroud maakt de inspecteur duidelijk dat Arben veel traditioneler is opgevoed dan hijzelf en niet zal rusten voordat er bloedwraak wordt genomen. Na zijn vrijlating gaat Faroud op zoek naar Leen en kan net op tijd voorkomen dat Arben haar neersteekt.

Tijdens het 27ste seizoen wordt Arben vermeld wanneer Leen aan haar omgeving toegeeft dat ze sinds de messteek verslaafd is geraakt aan pillen.

Foto's