FANDOM

Seizoen 23

Bart Van den Bossche gaat aan de slag op de dienst cybercriminaliteit met Greet Baele als zijn overste. Na een eerste evaluatiegesprek laat Greet duidelijk merken dat ze interesse heeft in Bart. Wanneer enkele collega's samen iets gaan drinken, geeft Greet hem stiekem een briefje met de vraag om haar te volgen. De twee belanden samen in bed, maar Bart voelt zich schuldig tegenover zijn vriendin Trudy Tack de Rixart de Waremme. Greet maakt hem echter meteen duidelijk dat het voor haar alleen om plezier draait, en dat ze niet op zoek is naar iets serieus. 

Bart en Greet blijven elkaar nadien geregeld zien en ontmoeten elkaar zelfs op hotel om geen argwaan te wekken bij Trudy. Tot Trudy zelf iets in de gaten krijgt door het mysterieuze gedrag van Bart. Ze achtervolgt hem, en komt zo te weten dat hij haar bedriegt met zijn bazin. Trudy is razend en wil een einde maken aan hun relatie. Ze stort haar hart uit bij haar ex-man Peter Van den Bossche

Na hun breuk wil Bart het zo snel mogelijk terug goed maken met Trudy. Hij breekt volledig met Greet, maar dat is voor Trudy niet genoeg. Ze wil niet dat de twee nog langer samen werken. Bart wil zijn overplaatsing aanvragen, maar het is uiteindelijk Greet zelf die op een andere dienst gaat werken.

Seizoen 24

Anderhalf jaar later komen Bart en Greet terug met elkaar in contact wanneer ze samen naar een congres in Luxemburg gaan. Trudy komt dit perongeluk te weten door enkele dossiers uit de tas van Bart en is razend. Ze wil niet dat Bart nog omgaat met haar, maar Bart verzekert haar dat er niets aan de hand is. Nochtans rijden de twee samen naar het congres, maar dat houdt Bart geheim voor Trudy. Tijdens de autorit komt het echter tot een dodelijk ongeval waarbij Bart om het leven komt.

Foto's