FANDOM

Seizoen 24

Seizoen 25

Cédric Van de Caveye in coma

Algemene Informatie

Op 26 juni (aflevering 5545), in de seizoensfinale, wordt duidelijk dat Cédric Van den Bossche in het ziekenhuis op 24 juni (aflevering 5543) is opgenomen met een alcoholintoxicatie. Hij wordt vanaf dat moment in coma gehouden.

Inhoud

Veronique Van den Bossche vindt het raar dat ze Cédric Van de Caveye al een paar dagen niet heeft gezien of gehoord. Ze is helemaal ongerust, wanneer Cédric 's nachts niet naar huis is gekomen. Louise Van den Bossche herinnert zich de uitspraak van Hannes, toen Veronique met een persconferentie bekend maakte dat de stoffen van VDB Fashion en Vero Bello geen giftige stoffen bevatten. Hij zei tegen Veronique dat hij het persoonlijk zou spelen. Ze denkt dat FreEco iets te maken heeft met de verdwijning van Cédric en ze schakelen meteen Faroud Kir in. Hij laat een poster van Child Focus maken, om hem op te sporen, omdat het om een onrustwekkende verdwijning gaat.

De volgende dag is er nog altijd geen nieuws van Cédric. Veronique maakt zich nog meer ongerust en niet veel later staat Faroud weer voor de deur. Hij vraagt aan Louise of ze de politie naar het lokaal van FreEco willen leiden. Louise zegt dat ze altijd geblinddoekt was, toen ze haar naar het lokaal van FreEco brachten. Faroud zegt dat het het proberen waard is en Faroud, Louise, Marie-Rose en Veronique vertrekken op zoektocht naar het lokaal van FreEco. Het lukt niet meteen, maar wanneer ze het met een blinddoek proberen, vinden ze het lokaal van FreEco. Wanneer ze er invallen, is de vogel echter al lang gaan vliegen. Ondertussen krijgt Louise een bericht van Hannes. Ze proberen het nummer te traceren en ze vallen ook in dat gebouw binnen, maar ook daar zijn ze al vertrokken.

Wanneer Faroud aan Marie-Rose en Veronique gaat vertellen dat er nog altijd geen nieuws is van Cédric, krijgt hij een bericht van zijn collega's. Cédric is teruggevonden. Hij ligt al twee dagen in het ziekenhuis in coma, nadat hij een alcoholintoxicatie had opgelopen. Marie-Rose en Veronique gaan er meteen naartoe en Veronique is heel emotioneel, wanneer ze hem in coma op het bed ziet liggen.

Foto's

Trivia

Lees Meer