FANDOM

De Prins
Seizoenen NODV26 DePrinsNODV
Eerste verschijning NODV Aflevering 1 - 29 juni 2016
Laatste verschijning Aflevering 5769 - 29 augustus 2016
Gespeeld door Knarf Van Pellecom
Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

De Prins is een gastpersonage dat van 29 juni 2016 tot en met 29 augustus 2016 vertolkt wordt door Knarf Van Pellecom.

Verhaallijnen

June Van Damme wordt dood aangetroffen op VDB Fashion. Niko Schuurmans dumpt het moordwapen nog snel in een container en vlucht weg. Al snel is de politie ter plaatse. Hoofdinspecteur Ruth Delaet denkt dat June haar moordenaar persoonlijk kende. Eén dag na de moord op June zijn er al vier verdachten: Niko, Peter Van den Bossche, Simon Feyaerts en Stan Lauwers. Elk met z'n eigen motieven. Terwijl Ruth denkt dat Stan schuldig is, denkt inspecteur Stef Mortier dat Niko de dader is. Beiden zijn ervan overtuigd dat ze met harde bewijzen moeten afkomen bij de rechter en dus niet met vermoedens. Meneer De Prins, een getuige, heeft iemand het moordwapen in de container zien droppen. Terwijl Stef beslist zelf het wapen in de container te zoeken, ondervraagt Ruth de getuige. Meneer De Prins slaagt erin om Niko te identificeren op het politiebureau, tot grote vreugde van Stef.

Een dag na de moord op June Van Damme vindt meneer De Prins het moordwapen in een afvalcontainer vlakbij VDB Fashion. Hij belt onmiddelijk naar de politie.

Foto's