FANDOM

Personeelsleden

Gedurende het 25ste seizoen neemt Niko Schuurmans de brouwerij over van Gust Stuyvens. Hij noemt deze 'De Proeverij'. De Proeverij komt voor het eerst in beeld op 9 december 2015. Niko krijgt hulp van Gust met de opstarting, maar na de dood van Gust doet Niko het helemaal alleen. Simon Feyaerts heeft geïnvesteerd in de brouwerij en onder meer de Jan en Alleman behoort tot de vaste klanten. In hetzelfde gebouw als deze brouwerij bevindt zich het huis van Mieke Van den Bossche en Niko. Het bier dat Niko brouwt heet 'Gust'. Niko heeft ondertussen al deals kunnen sluiten met verschillende zaken, waaronder winkelketen Delhaize, restaurant Zoff en verschillende cafés.

In april 2016 neemt Niko Benny Coppens tijdelijk in dienst, omdat hij een grote bestelling binnen heeft gekregen. De twee beslissen samen om Benny in het zwart te laten werken. In het voorjaar neemt Niko opnieuw iemand aan in het zwart: Amelie De Wulf. Nadien besluit Niko om te werken met leerjongens, waaronder Gertjan en Sanne, die allebei geen succes bleken te zijn.

Tijdens het 28ste seizoen gaat Jonas Versteven er aan de slag als werkkracht, tot hij naar de gevangenis moet. Na het succes van een reclamefilmpje gemaakt door Zjef De Mulder, krijgt Niko weer veel bestellingen en er is interesse uit China. Mathias Moelaert stapt vervolgens in de zaak om Niko hierbij te helpen.

Huidige Personeelsleden

Vorige Personeelsleden

Foto's