Familie_VTM Wiki
Advertisement

Welkom op de officiële FAMILIE FANDOM website

Familie banner 31.jpeg

Familie is een Vlaamse televisieserie van Zodiak Belgium die sinds 30 december 1991 wordt uitgezonden op VTM. Daarmee is Familie de langstlopende Belgische soapserie. De serie is van maandag tot en met vrijdag te zien van 20.00 uur tot en met 20.35 uur, uitgezonderd van eind juni tot eind augustus. De soap kent een uitgebreide cast waar Annie Geeraerts en Jef De Smedt als sinds het prille begin deel van uit maken.

De Familie Fandom is een gratis website voor alle fans van de langstlopende soap in Vlaanderen. Wij bezitten geen eigendom over het beeldmateriaal en de informatie die u hier terugvindt. Alle inhoud is eigendom van VTM en productiehuis Zodiak Belgium. Wil je een pagina aanpassen? Lees dan zeker de regels!

NOSTALGIE | Seizoen 4

Bekijk nu het vierde seizoen op VTM GO

Aflevering 508 17.04.28.png

Op dinsdag 24 november verscheen de seizoensfinale van Seizoen 3 op VTM GO en sindsdien wordt elke dag een nieuwe aflevering van Seizoen 4 toegevoegd aan het online kijkplatform van VTM. Herbeleef spannende momenten zoals de brand bij Marie-Rose en de gevaarlijke sekte waar Peter in terecht komt wanneer hij gaat studeren in de Verenigde Staten. Gelukkig is er ook tijd voor romantiek want er vinden maar liefst drie huwelijken plaats. En wat is Guido van plan om de strijd aan te gaan met Didier De Kunst? Ontdekt dit en nog veel meer.

PERSONAGES | De huidige vaste cast

INHOUD | Wat kan je hier terugvinden?

LITERATUUR | Alter Ego

AlterEgo.jpeg

In 2015 vaart Bert Van den Bossche, opgesloten op een containerschip op volle zee, zijn dood tegemoet. Maar hij kan ontsnappen, en legt connecties met doorwinterde misdadigers. Zo ontdekt hij dat piraterij best een lucratief beroep kan zijn. Hoe ver zijn huidige levensstijl ook mag afstaan van de vorige, Bert kan de familie toch niet vergeten. Jarenlang broedt hij op wraak, tot hij een heel mooie opportuniteit ziet. De Van den Bossches zullen leren dat ze 'die rosse' niet zomaar opzij kunnen zetten...

Advertisement