FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 21ste seizoen. Voor de overige gastpersonages, kijk hier of hier.

Mevrouw Vandeweghe Vertolkt door Chris Bus

Tijdens Veroniques afwezigheid slaagt Axel erin om een klant, meer bepaald mevrouw Vandeweghe, verder te helpen zonder haar te vertellen dat hij de nieuwe ontwerper van MVM is. Uiteindelijk komt Veronique toch aan op haar afspraak met Vandeweghe en verontschuldigt zich, maar Vandeweghe laat duidelijk merken dat ze goed werd geholpen door 'medewerker' Axel.

Procureur Vertolkt door Dries Vanhegen
ProcureurSeizoen21
Voorzitter Vertolkt door Karel Vingerhoets
VoorzitterSeizoen21Profiel
Wetsdokter Vertolkt door Ann Hendrickx
AnnHendrickxSeizoen21
Philip Desloovere Vertolkt door Manoe Frateur
ProfielKlantSeizoen21
Maarten en Roos krijgen in de KomEet bezoek van deze recensent. Roos denkt dat hij gewoon een lastige klant is, en is daarom zeer onbeleefd. Hij raadt Maarten aan om een echte maître aan te nemen omdat Roos gewoon te weinig ervaring heeft. 

Journaliste Vertolkt door Gina Brondeel
JournalisteSeizoen21Profiel
Veronique Van den Bossche wordt door deze journaliste geïnterviewd in verband met de opening van de VDB Holding. Caroline is echter van mening dat Veronique het er erg slecht vanaf heeft gebracht, omdat de journaliste steeds moeilijke vragen stelde. 

Buurman KomEet Vertolkt door Gerd De Ley
BuurmanProfiel21
Bea Vertolkt door een onbekende actrice
Vraagteken

Dré leert Bea kennen via een datingsite. Bea is een vrouw van oudere leeftijd die bij het ministerie werkt. Ze lijkt aanvankelijk niet veel interesse te hebben in Dré, haar date.