FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 24ste seizoen.

Angelo De Bruyn Vertolkt door R. Kan Albay
Familie 5455 03
Angelo is de pooier van Andy Coseyns. Wanneer Andy in geldproblemen komt en zijn schulden aan Angelo niet meer kan betalen, schakelt hij Thomas in om hem te helpen. Thomas weigert en wordt gechanteerd met zijn escorteverleden. Thomas slaagt erin het bewijsmateriaal te bemachtigen. Andy wordt later dood teruggevonden en Thomas keert terug naar zijn woonboot om bewijzen te zoeken. Hij ontmoet er Angelo. Hij toont Thomas de brief en chanteert hem met zijn escortverleden. Angelo wil dat Thomas hem zo snel mogelijk 60 000 euro bezorgt door voor hem te gaan werken als escort. Thomas gaat hierop in, maar zorgt voor een valstrik waardoor Angelo wordt opgepakt door de politie.
Louis Vermiert Vertolkt door Philippe Merchiers
LouisVermiertProfiel
Louis is de vader van Kobe Vermiert en de eigenaar van de garage Garage Louis & Zn. Hij neemt zijn zoon in bescherming wanneer Guido Van den Bossche hem probeert aan te sporen om het vluchtmisdrijf bij de politie op te biechten. Nadien komt Louis om het leven en neemt Kobe de garage over, met uiteindelijk Guido als werknemer.
Anita Devries Vertolkt door Lea Witvrouwen
AnitaProfiel
Na het vertrek van Rita wordt Anita door haar persoonlijk gekozen als nieuwe kuisvrouw in de Jan en Alleman. Anita is geen sociale vrouw en weigert om bij te springen achter de bar als het druk is. Enkele dagen later laat Anita de familie weten dat ze haar ontslag geeft. Ze heeft een fulltimejob als kinderoppas aangenomen bij een gezin waar ze ging poetsen.