FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 26ste seizoen. Voor de overige gastpersonages van dat seizoen, kijk hier.

Dokter Van Laer Vertolkt door Bert Cosemans
S26 afl5785 056
Van Laer is een dokter van het Algemeen Ziekenhuis. Eén van zijn patiënten is Mieke Van den Bossche, die een tijdje in een kunstmatige coma werd gehouden nadat ze werd aangereden door June Van Damme. Enkele maanden later wordt Leen Van den Bossche gehospitaliseerd nadat ze neergestoken werd den dokter Van Laer opereert haar.
Meneer De Prins Vertolkt door Knarf Van Pellecom
S26 afl5769 092
De Prins is een ooggetuige in de moordzaak naar June Van Damme. Hij zag Niko Schuurmans uit het gebouw van VDB Fashion wegvluchten en het pistool dumpen in een container.
Inspecteur Verhelst Vertolkt door Bram De Win
InspecteurVerhelstS25
Simon Feyaerts ontdekt dat Evy Hermans buiten VDB nog contact heeft met Stan Lauwers en flipt door. Hij valt haar aan met als gevolg dat zij in het ziekenhuis belandt met een hersenschudding. Emma Verdonck verwittigt onmiddelijk de hulpdiensten en schakelt de politie in. Wanneer inspecteur Verhelst hem ondervraagt, beschuldigt Stan Simon van een moordpoging. Enkele seconden later vliegt Simon hem in de haren en geeft hij tevens een agent een kopstoot. Niet veel later voeren ze hem af.

Alexandra Verhaegen Vertolkt door Tatyana Beloy
Familie 5809 006
Familie 5810 006
S26 afl5830 052
Alexandra is een topadvocate bij kantoor Sterckx-De Preter. Ondanks haar huwelijk met procureur-generaal De Preter, geraakt ze in een hotelbar aan de praat met Lars De Wulf. De twee gaan nadien samen naar de kamer van Lars, waar ze de nacht doorbrengen. Simon Feyaerts, die door Lars werd afgewezen op professioneel vlak, boekt een kamer in hetzelfde hotel en maakt stiekem foto's van de twee wanneer hij merkt waar Lars mee bezig is. Simon besluit de foto's te gebruiken om Lars te chanteren en ook Alexandra krijgt de foto's toegestuurd. Ze heeft schrik dat haar bedrog zal uitkomen en Lars besluit in te gaan op de eisen van Simon om de foto's te laten verdwijnen.

Een tijdje later bekent Cédric Van de Caveye de moord op June Van Damme en wordt hij overgebracht naar een gesloten jeugdinstelling. Tot grote ergernis van Mathias Moelaert wil Veronique Van den Bossche kost wat kost haar zoon vrij krijgen. Ze schakelt de hulp in van Lars die op zijn beurt Alexandra vraagt om de zaak te onderzoeken. Veronique wil in beroep gaan tegen de uitspraak van de jeugdrechter om ervoor te zorgen dat hij als volwassene berecht zal worden. Alexandra raadt Veronique dit af, omdat het alleen voor een ergere straf zal zorgen. Maar na een goed gesprek met Rudi Verbiest beslist Veronique toch niet in beroep te gaan en heeft ze dus de hulp van Alexandra niet meer nodig.

George Vertolkt door Hans Van Cauwenberghe
Aflevering 5845-1
In december 2016 leert George Viv Neyskens kennen tijdens een lunchdate-evenement in de Foodbar. Nadien worden de twee een koppel. Jan Van den Bossche weet niet wat hij moet doen wanneer hij George ziet kussen met Mireille in zijn café. George chanteert Jan en dwingt hem te liegen tegen Viv. Wanneer George en Viv samen naar Parijs gaan, betrapt ze hem al kussend met een vrouw in hun hotel en maakt ze een einde aan hun relatie.
Meneer De Wachter Vertolkt door Manou Frateur
Familie 5856 002
Meneer De Wachter is van FOD Justitie. Hij komt Niko Schuurmans de procedure van zijn straf uitleggen. De Wachter installeert tevens de bewakingsbox en de enkelband.

Cas Vertolkt door Tim Tubbax
Afl116-Cas-Ronald
Cas is een handlanger van crimineel Ronald Perenboom. Beiden worden opgepakt door de politie en naar de gevangenis gebracht, maar ze komen allebei voorwaardelijk vrij. Ronald wil zich hiervoor wreken op Guido Van den Bossche.
Arben Kir Vertolkt door Alexander Savaneli
Afl131-s26-ArbenKir
Arben is een neef van Faroud Kir en zeer traditioneel in zijn denken. Hij steekt Leen Van den Bossche neer omdat ze een abortus heeft laten uitvoeren. Faroud kan Arben op tijd tegenhouden voordat hij Leen opnieuw probeert te vermoorden.
Sammy Thijs Vertolkt door Steven Graauwmans
Aflevering 5914-2
Sammy is de opzichter in de jeugdinstelling waar Cédric Van de Caveye verblijft.
Trevor Vertolkt door Giovanni De Vos
5920-07
Aflevering 5914-1
Cédric wordt overgeplaatst naar een nieuwe afdeling bij een andere leefgroep. Hij krijgt in de eetzaal te maken met Trevor en zijn vrienden. Trevors bijnaam is T-Rex. Hij zit al 2 jaar in de instelling voor carjacking en wilt graag weten waarom Cédric in een instelling moet zitten. Trevor daagt hem uit en Cédric reageert agressief. Cédrics opvoeder maakt hem duidelijk dat hij zijn gedrag zal moeten aanpassen om te kunnen omgaan met de nieuwe leefgroep.

Een nieuwe tiener komt aan in de jeugdinstelling: Leon. Cédric merkt meteen op in de eetzaal dat Leon zich laat doen door Trevor en neemt het voor hem op. Opvoeder Sammy kan net op tijd voorkomen dat Trevor Cédric neersteekt met een mes. Ze brengen Trevor naar zijn kamer en kalmeren hem. Nadien wordt duidelijk dat T-Rex werd overgeplaatst.

Leon Vertolkt door Dries Notelteirs
Aflevering 5946-2
5963-30
Leon is een nieuwe jongen in de instelling waar Cédric Van de Caveye woont. Op aanraden van Louise Van den Bossche zoekt Cedric contact met hem om vrienden te maken. Zo gaan ze regelmatig samen basketten in de sportzaal van de jeugdinstelling waar beiden verblijven. Op een dag gebeurt er echter een vreselijk ongeluk bij het basketten waarbij Leon met zijn hoofd tegen de muur valt. Hij wordt meteen overgebracht naar het ziekenhuis. Hoewel Leon aanvankelijk slechts een hersenschudding bleek te hebben, krijgt Veronique een telefoontje met het nieuws dat er complicaties waren. Leon stierf op maandag 29 mei 2017 in het ziekenhuis.
Jochem Vertolkt door Lucas De Mulder
Aflevering5959-3
Emma's selfie met Mila is een hit op Instagram. Ze is van 150 naar 2000 volgers gegaan in 1 dag tijd. Een tijdje later merkt Emma op dat Instagramgebruiker 'Jochem007' verdacht veel foto's op haar profiel liket en privéberichten begint te sturen. Een tijdje later wordt Emma aangevallen en gefotografeerd door haar stalker Jochem. Wanneer ze een wazige foto van hem online post, komt zijn vader samen met Jochem naar de zaak om zich te verontschuldigen bij Emma. Jochem krijgt van zijn vader één maand huisarrest.

Karel Van Baert Vertolkt door  Vincent Pannecoucke
Familie 5986 Karel Leen Elke
Karel wordt aangereden door Leen, die een teveel aan medicatie combineerde met alcohol voordat ze de weg opging. In haar verklaringen bij de politie vertelt Leen bewust niet dat zij de persoon is die Karel heeft aangereden en denkt aan vluchtmisdrijf. Wanneer Leen naar een afkickcentrum gaat, besluit ze haar fouten recht te zetten.
Elke Van Baert Vertolkt door  Annelies De Wolf
Aflevering 5970-2
Elke is de echtgenote van Karel Van Baert, de man die in het ziekenhuis in een coma belandt door de aanrijding van Leen Van den Bossche. In de ogen van Elke is Leen de grote held, omdat zij de eerste zorgen heeft toegebracht.
Jason Drake Vertolkt door  Jordan Thwaites
Familie 5987 extra 052
Stefanie Coppens ontmoette Jason in Nieuw-Zeeland. Hij had een oogje op haar, maar Stefanie ging er niet op in. Wanneer Stefanie terugkeert naar België en nadien ontvoerd wordt, denkt de familie van Stefanie dat Jason hier voor iets tussen zit. Jason reist naar België om Stefanie zelf te zoeken, maar wordt vermoord door de echte ontvoerder Simon Feyaerts.