FANDOM

Op deze pagina vindt u gastpersonages met een kleine of beperkte rol tijdens het 27ste seizoen. Voor de overige gastpersonages van dat seizoen, kijk hier.

Cas Vertolkt door Tim Tubbax
Afl116-Cas-Ronald
Cas is een handlanger van crimineel Ronald Perenboom. Beiden worden opgepakt door de politie en naar de gevangenis gebracht, maar ze komen allebei voorwaardelijk vrij. Ronald wil zich hiervoor wreken op Guido Van den Bossche.
Jason Drake Vertolkt door  Jordan Thwaites
Familie 5987 extra 052
Stefanie Coppens ontmoette Jason in Nieuw-Zeeland. Hij had een oogje op haar, maar Stefanie ging er niet op in. Wanneer Stefanie terugkeert naar België en nadien ontvoerd wordt, denkt de familie van Stefanie dat Jason hier voor iets tussen zit. Jason reist naar België om Stefanie zelf te zoeken, maar wordt vermoord door de echte ontvoerder Simon Feyaerts.
Tessa Vertolkt door  Els Béatse
2017-11-18 (27)
S27 afl6043 031
Tessa is al een tijdje een patiënte in de ontwenningscentrum De Reiger, waar ook Leen Van den Bossche verblijft. Er werd aan Tessa gevraagd om Leen wegwijs te maken in de groep en dus haar meter te worden. Tessa is de moeder van Becca. Ze verblijft in de instelling omwille van haar alcoholverslaving.

Leen probeert in een groepssessie in de instelling de fouten uit haar verleden onder woorden te brengen. Tessa zet haar onder druk. Uiteindelijk slaagt Leen erin om de aanrijding van Karel op te biechten aan zowel de groep als Faroud. Hij is zwaar teleurgesteld in Leen. Tessa is ervan overtuigt dat Faroud niet bij Leen past. Niet veel later krijgt Leen te horen dat ze de instelling mag verlaten.

Nathalie De Graeve Vertolkt door  Birte Adriaensen
2017-11-06 (15)
Nathalie De Graeve is een vrouw die Leen ontmoet in de ontwenningskliniek. Ze stelt Leen voor aan Tessa, ook een patiënte in de kliniek. Tessa werd aangewezen om haar wegwijs te maken in de leefgroep en haar te begeleiden. Nadien komt Nathalie nog meermaals in beeld, bij onder andere de groepssessies als begeleider.
Karel Van Baert Vertolkt door  Vincent Pannecoucke
Familie 5986 Karel Leen Elke
Karel wordt aangereden door Leen, die een teveel aan medicatie combineerde met alcohol voordat ze de weg opging. In haar verklaringen bij de politie vertelt Leen bewust niet dat zij de persoon is die Karel heeft aangereden en denkt aan vluchtmisdrijf. Wanneer Leen naar een afkickcentrum gaat, besluit ze haar fouten recht te zetten.
Kinderpsychologe Maya Vertolkt door  Joke Sluydts
JokeInFamilie2017-aflevering6060
Lieselot Veugelen moet een videoverhoor doen bij de kinderpsychologe van de politie. Ze vertelt er, in het bijzijn van Mieke, aan Maya dat de nieuwe vriend van haar mama haar pijn doet.
Daniël Vertolkt door  Sabedin Alii
2017-12-19 (12)
Aflevering 6071-1
Maura heeft een nieuwe vriend, Corsicaan Daniël, en is terug beginnen drinken. Volgens Wim Veugelen wilt Maura het hoederecht over Lieselot om met haar en Daniël naar Corsica te vertrekken. Ze heeft zelfs een klacht tegen Wim ingediend wegens kindermishandeling van hun dochtertje. Maar Lieselot maakt Mieke duidelijk dat het Daniël is die haar pijn doet. Lieselot houdt er blauwe plekken en een gekneusde arm aan over. Mieke gaat een verklaring afleggen bij de politie. De situatie gaat van kwaad naar erger en Daniël komt Wim opzoeken op een werf. Wim komt ten val en sterft ter plaatse. Daniël wordt opgepakt en naar de gevangenis gestuurd.
Begrafenisondernemer De Gendt Vertolkt door  Dirk Vermiert
S27 afl6083 098
Na de dood van Guido Van Den Bossche in 1999, gaf Veronique Van den Bossche zwijggeld aan De Gendt zodat hij Guido zou cremeren in plaats van begraven. Wanneer dit geheim jaren later aan het licht dreigt te komen, vraagt De Gendt opnieuw geld omdat zijn reputatie naar de vaantjes zou zijn moest het uitkomen.
Olivier Duchamps Vertolkt door  Jeremy Vandoorne
OlivierS27
Wanneer Evy op een avond in de Jan & Alleman zit, wordt ze lastiggevallen door Olivier. Hij wil indruk maken op haar, maar ze is helemaal niet geïnteresseerd. Maarten probeert haar te helpen en doet zich voor als Evy haar lief. Olivier blijft echter met haar flirten, waardoor Maarten hem aan de deur zet. Hij laat het hier niet bij en valt Maarten aan. Gelukkig komt Stan, de ex van Evy, het café binnen en hij gooit Olivier buiten.
Inge Vertolkt door  Elke Van Mello
Familie 6124 002
Familie 6121 001
Inge maakt haar opwachting bij VDB Fashion om naar de loft van Lars De Wulf te gaan. Vooral Marie Devlieger schrikt van haar verschijning, want de twee zijn oude jeugdvriendinnen en hebben elkaar al jaren niet meer gezien. Lars vertelt dat hij Inge heeft leren kennen in een supermarkt en dat de vonk onmiddellijk oversloeg. Inge nodigt nadien Marie uit om samen met haar en Lars iets te drinken zodat ze kunnen bijpraten.

Nu Lars weet dat Inge en Marie elkaar al lang kennen, besluit hij Inge te ondervragen over het geheimzinnige verleden van Marie. Inge heeft echter duidelijk instructies van Marie gekregen dat ze niets mag zeggen over vroeger, dus Inge besluit te zwijgen. Lars blijft doorvragen over Marie en stuurt het gesprek ook telkens opnieuw in die richting. Het duurt niet lang voor Inge dit beu geraakt en ze maakt een einde aan hun relatie. Ze merkt dat Lars nog steeds gevoelens heeft voor Marie en wil de twee niet in de weg staan.

Meneer Raaffels Vertolkt door Onno van Gelder Jr.
Aflevering 6125-1
Wout en Louise Van den Bossche belanden in het ziekenhuis na een challenge, waarbij Wout met de auto van zijn moeder tegen een container moest rijden. Wout wordt in een kunstmatige coma gehouden. De vader van Wout wil weten van Louise wat er gebeurt is, maar hij geeft haar niet de schuld.
Karolien Fret Vertolkt door Anouk Heirbaut
Aflevering 6132-1
In januari 2018 gaan Evy en Stan plots uit elkaar. Wanneer ze een relatie begint met Maarten Van den Bossche, doet Stan er alles aan om hun relatie te saboteren. In maart 2018 gaat hij zelfs op date met Karolien Fret om Evy jaloers te maken. Stan verschijnt nadien verschillende keren met Karolien aan zijn zijde, maar op een dag vertelt Karolien zelf tegen Evy dat het allemaal een spelletje is van Stan.
Gertjan Vertolkt door Tim Taveirne
Aflevering 6135-2
Gertjan is een leerjongen die aan de slag gaat in de brouwerij van Niko. Hij zit in zijn eerste jaar. Al snel wordt hij echter terug buitengegooid door Niko omdat hij twee linkse handen heeft en dankzij hem Niko al het bier moet weggooien. Ook lijkt het hem de normaalste zaak om Niko's koelkast met Gust op te drinken bij diens afwezigheid.
Katrien Plasschaert Vertolkt door Fien Van Snick
Familie 6161 005
In mei 2018 wordt Katrien ontslagen door het ziekenhuis, omdat ze vertrouwelijke informatie heeft doorgespeeld aan Guido Van den Bossche en Emma Verdonck. In diezelfde maand krijgt ze alweer haar job terug wanneer het ziekenhuis de minnelijke schikking van Guido en Emma aanvaard heeft.
Saskia Verhoeven Vertolkt door Debbie Crommelinck
Aflevering 6171-1
Wanneer Jan Van den Bossche uit goede wil een telefoontje heeft gedaan naar de cel schijnhuwelijken worden Ayo en Stefanie ondervraagt door mevrouw Verhoeven. Nadien worden ook Benny, Patrick, Hanne en Alfons ondervraagt door haar. Ze maken alle vier duidelijk aan haar dat Stefanie en Ayo wel degelijk van elkaar houden. Ze geeft groen licht om hun te laten trouwen.
Rayan Singh Vertolkt door Amir Motaffaf
Rayan-2
Rayan gaat naar dezelfde middelbare school als Louise Van den Bossche en Jelle Van den Bossche en heeft een oogje op Louise. Hij vraagt haar mee uit naar het eindejaarsbal.