FANDOM

Gloria Theunynck
Seizoenen 2829 Familie 2019 portret gloria 01
Eerste verschijning Aflevering 6376 - 17 april 2019
Laatste verschijning -
Gespeeld door Patsy Van der Meeren
Huidig beroep Bar- en poetsvrouw Jan & Alleman, Poetsvrouw Peter
Huidige partner Peter Van den Bossche
Kinderen Inez
Ouders Onbekend
Huidige categorie Huidige Nevenpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenTriviaGeneriekGalerijFoto'sMedia

Algemene informatie

Gloria Theunynck is een nevenpersonage dat vanaf 17 april 2019 vertolkt wordt door Patsy Van der Meeren.

Familie en Liefdesleven

Gloria heeft 1 dochter, Inez, als koosnaampje noemt ze haar Zita. Over de vader van Inez wil Gloria liever niet spreken. Momenteel heeft Gloria een relatie met Peter Van den Bossche.

Beroepsleven

Gloria is via een poetsbureau één van de vaste poetsvrouwen bij VDB Fashion. Na een beslissing van CEO Lars De Wulf, verliest Gloria haar job en gaat ze aan de slag als poetsvrouw bij Peter Van den Bossche. Dankzij Peter kan ze ook aan de slag als poetsvrouw en serveerster in de Jan & Alleman.

Verhaallijnen

Familie 6376 k.002 0
Familie 6376 k.001

Ontslag & nieuwe job

Na 3 jaar hard werken als poetsvrouw bij VDB Fashion, wordt Gloria door haar poetsbureau ontslagen omdat Lars het poetsbudget verminderd heeft. Gloria maakt haar opwachting bij VDB Fashion om Lars flink haar gedacht te zeggen. Peter voelt zich schuldig door de situatie en biedt Gloria een job aan als poetsvrouw bij hem thuis. Bovendien zorgt Peter ervoor dat Gloria aan de slag kan in de Jan & Alleman, waar ze zowel mag poetsen als opdienen. Gloria neemt geen blad voor de mond en geeft Jelle liefdesadvies wanneer die het nodig heeft.

Familie 6395 004
6403-02

Haat-liefderelatie Peter

Tussen Gloria en Peter ontstaat er een haat-liefderelatie en dat zorgt meermaals voor spanningen tussen de twee. Nadat Peter ontslagen wordt door Lars, spoort Gloria hem aan om meer uit het leven te halen en voor zijn dromen te gaan. Peter wil een nieuw bedrijf oprichten, maar kan Mieke en Hanne hier niet van overtuigen. Peter is op zijn tenen getrapt en werkt zijn frustraties uit op Gloria. Gloria pikt het niet dat er zo tegen haar gesproken wordt en vertrekt. De volgende dag komt het opnieuw tot een grote ruzie en Gloria geeft haar ontslag.

Familie 6408 003
Screenshot 2019-06-14 at 11.06.25

Nieuwe relatie

Peter excuseert zich bij Gloria en ze komt uiteindelijk toch terug poetsen bij hem. Hij lijkt zelfs gevoelens te krijgen voor haar en vraagt haar een paar keer uit. Gloria wijst hem echter af, omdat ze nog niet klaar is voor een nieuwe relatie. Ze lijkt niet veel later toch ook gevoelens te krijgen voor Peter en het komt tot een kus. De twee worden een koppel. Wanneer Jelle in de problemen komt door drugs komt zijn vader en Peters neef, Bart, terug uit Dubai en wil hem terug meenemen naar daar. Gloria houdt zich niet in tegen Bart over hoe ze zijn manier van opvoeden afkeurt.

Familie 6425 na 001
Familie 6426 001

Dubai

Bart kan Jelle overtuigen om mee te gaan naar Dubai door zijn vriendinnetje Inez ook mee te vragen. Inez mag achter niet van haar mama en Bart wil de vrouw spreken. Zo komen Bart en Peter te weten dat Gloria de moeder is van Inez. Nu Gloria de situatie volledig kent, gaat ze toch akkoord dat haar dochter voor 2 maanden meegaat met Bart en Jelle. Samen met Peter neemt ze afscheid van Jelle en Inez, maar Gloria heeft het daar moeilijk mee. Ze zoekt steun bij Peter en hoopt dat hij haar voorstelt aan zijn familie. Peter wil er nog mee wachten en dat pikt Gloria niet. Peter stelt haar vervolgens voor aan Louise via Skype en neemt Gloria mee naar de benefiet in de Foodbar.

Galerij

Foto's