FANDOM

377781-d866cfe757705aeddd30ef18cefa9b5d
Herbert Bruynseels
(Lier, 18 mei 1962) is een Vlaamse acteur en radiopresentator.

Hij begon in 1988 bij Studio Brussel als allereerste presentator van De Afrekening. Hij presenteerde het programma twee jaar. Drie jaar later bij VTM presenteerde hij in 1991 het spelprogramma Blanco en vanaf 1993 tot 1997 met Daisy Van Cauwenbergh het BV-programma Medialaan 1.

Als acteurs had Herbert hoofdrollen in Spoed (dokter Koenraad De Coninck) LouisLouise (Maarten) en Alfa Papa Tango. In 2011 vertolkte hij een korte gastrol in Familie: Willy De Cock. In 2018 keert hij terug naar Familie als Carl Dekens. Hij was getrouwd met Ann Pira, met wie hij een zoon en dochter heeft.

Herbert presenteerde 8 jaar lang op het Vlaamse commerciële radiostation Q-music. Op 1 april 2009 ging hij aan de slag bij JOE fm. In juni 2017 verliet hij de zender en ging hij aan de slag bij Adventech in Zaventem om zijn passie te volgen. Zijn passie heeft alles met het cijfer ‘4’ te maken: de man is al jaren in de ban van 4x4-voertuigen. Bruynseels heeft al geruimte tijd een eigen bedrijf HB4x4 Events, waarmee hij avontuurlijke reizen organiseert. Hij was ook een heel aantal jaren event ambassadeur voor Landrover.