FANDOM

Jasmien
Seizoenen 2728 JasmienS27
Eerste verschijning Aflevering 6049 - 20 november 2017
Laatste verschijning Aflevering 6267 - 15 november 2018
Gespeeld door Rosanne Beeckman
Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenStudies en BeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Jasmien is een gastpersonage dat van 20 november tot en met 15 december 2017 en op 15 november 2018 vertolkt werd door Rosanne Beeckman.

Familie en Liefdesleven

Volgens Louise heeft Jasmien al zes verschillende vriendjes gehad.

Studies en Beroepsleven

Jasmien zit op dezelfde middelbare school als Louise Van den Bossche. Ze is dan ook haar beste vriendin.

Verhaallijnen

Louise wilt niet overhaast te werk gaan met haar nieuwe vriend, Martijn. Ondertussen vertelt ze haar beste vriendin Jasmien over haar eerste sekservaring met haar ex Wout. Jasmien kan het niet laten om zijn geklungel door te vertellen. Wout ontdekt dat Louise's vriendinnen hem uitlachen en zint op wraak. Op school doet Louise de schokkende ontdekking dat haar lingeriefoto overal op de muren hangt. Het komt tot een confrontatie tussen Louise, Wout en Martijn waarbij Wout een slag in het gezicht krijgt. Uiteindelijk komt het uit dat Martijn degene was die de foto's publiceerde. Jasmien voelt zich schuldig omdat ze denkt dat alles haar fout is en excuseert zich bij Louise.

Louise gaat met Jasmien naar een fuif en wordt er lastiggevallen door een jongen, maar Louise wijst hem af. Wanneer Jasmien naar huis gaat, wordt Louise opnieuw lastiggevallen door hem. De jongen volgt haar zelfs als ze met de fiets naar huis gaat en probeert haar aan te randen. Gelukkig kan Louise op tijd ontkomen.

Foto's