FANDOM

Jean-Jacques Willaert
Seizoenen 202122 JeanJacques portret20
Eerste verschijning Aflevering 4446 - 18 oktober 2010
Laatste verschijning September 2012
Gespeeld door Guido Keuppens
Kinderen Remko Willaert
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Jean-Jacques Willaert is een gastpersonage dat van 18 oktober 2010 tot en met september 2012 vertolkt wordt door Guido Keuppens.

Familie en Liefdesleven

Jean-Jacques is de vader van Remko Willaert en de echtgenoot van Lieve Willaert.

Beroepsleven

Jean-Jacques is net zoals zijn echtgenote een diplomaat en verblijft daarom verschillende maanden per jaar in het buitenland.

Verhaallijnen

Wanneer Remko Willaert een relatie begint met Hanne Van den Bossche komt Jean-Jacques ter sprake wanneer Bart Van den Bossche de ouders van Remko opzoekt om meer informatie te vinden. Zeker wanneer Hanne een tijdje bij Remko wil wonen omdat hij binnenkort naar de VS zal vertrekken om er aan Harvard te studeren. Bart belt met een vrouw van wie hij vermoedt de moeder van Remko te zijn, maar het gaat echter om de huishoudster die op Remko past terwijl Jean-Jacques en zijn vrouw in Dubai verblijven voor hun werk.

Uiteindelijk kiest Remko ervoor om zijn studies bij Harvard op te geven en in België te blijven. Hanne blijft daarom opnieuw bij hem logeren, maar dat is tegen de zin van Bart en Brenda Vermeir. Ze nemen contact met Jean-Jacques, die niet op de hoogte was dat zijn zoon niet naar Harvard vertrokken is. Enkele dagen later maakt hij zijn opwachting in België omdat hij in Parijs moest zijn voor zijn werk. Jean-Jacques pakt zijn zoon hard aan en wil zijn contacten bij Harvard aanspreken zodat hij nog steeds kan vertrekken. Hier wil Remko niets van weten. Voor hem is het duidelijk: hij gaat pas naar Harvard als ook Hanne mee kan.

Foto's