FANDOM

Khader El Faroussi
Seizoenen 2 ProfielKhaderS2
Eerste verschijning Aflevering 131 - 28 september 1992
Laatste verschijning Aflevering 141 - 12 oktober 1992
Gespeeld door Abdelkader Zahnoun
Kinderen Mohammed El Faroussi
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Khader El Faroussi is een gastpersonage dat van 28 september tot en met 12 oktober 1992 vertolkt werd door Abdelkader Zahnoun

Familie en Liefdesleven

Khader en zijn vrouw zijn van Marokkaanse afkomst, maar hebben heel hun leven in Limburg gewoond. In april 1992 verhuizen ze naar Mechelen. Khader heeft 1 zoon: Mohammed El Faroussi.

Verhaallijnen

Aflevering 132 om 21.05.24

Het proces van Peter

Tijdens het proces van Peter, is ook Khader aanwezig om zijn zoon Mohammed te steunen. Hij vindt dat Peter gestraft moet worden voor zijn daden en kan het niet verkroppen wanneer de rechter een uitspraak doet in het voordeel van Peter. Khader is echter niet van plan om het hierbij te laten en maakt zijn zoon duidelijk dat hij zich moet wreken voor wat Peter hem aangedaan heeft.

Aflevering 139 om 19.40.08

De wraak van Khader

Khader wil dat iedereen in de omgeving van Peter weet wat voor een individu hij is. Hij gaat onder meer langs in Het Vissershuis en probeert zijn vrienden Willy en Jean-Pierre ervan te overtuigen om Peter te laten vallen. Ook Roos en Guido krijgen een bezoekje van de man. Mohammed gaat vervolgens Veronique inlichten over de plannen van zijn vader. Peter is niet van plan om het hierbij te laten.

Aflevering 141 om 17.37.47

De woningbrand

Op een avond gaat Peter voorbij het huis van Khader en Mohammed en merkt hij een uitslaande brand. Khader zit nog binnen en Peter riskeert zijn eigen leven om de man te redden. Hij wil vervolgens Mohammed en zijn moeder onderdak bij hem thuis aanbieden en Khader is Peter dankbaar. Hij wil het verleden laten rusten en sluit vrede. Enkele weken later verhuist het gezin naar Wallonië.

Foto's