FANDOM

Huidige Relaties: Louise en Wout

Louise Van den Bossche en Wout Raaffels gaan naar dezelfde middelbare school en zitten in dezelfde vriendenkring. Louise heeft een crush op Wout en nadien worden ze een koppel. Samen met hun vrienden gaan ze een weekend naar de Ardennen waardoor Peter en Trudy de jongen eerst willen leren kennen. Louise vraagt ook raad aan Hanne Van den Bossche omdat zij en Wout waarschijnlijk voor het eerst met elkaar naar bed zullen gaan. Nadien blijkt dat hun eerste keer zeer stuntelig verliep en Louise denkt dat hun relatie al afgelopen is. Ze besluiten echter opnieuw te beginnen en hun 'eerste keer' te vergeten.

Enkele maanden later komt hun relatie onder vuur te staan wanneer Louise mee met haar gezin naar Amerika wilt verhuizen. Peter praat met Wout hierover, waarna hij het uitmaakt met Louise. Nog voor haar vertrek maken Louise en Wout het terug goed met elkaar en beslissen een lange-afstandsrelatie te beginnen.

Enkele weken later keert Louise echter al weel terug naar België. Plots staat ze bij haar vader aan de deur zonder dat Bart en Trudy er iets van af weten. Ze kan het niet gewoon worden in Amerika en ze kan ook haar vriendje Wout niet missen. Na een goed gesprek met Peter en Trudy blijft ze dan ook in België en ook Wout is hier heel gelukkig mee.

Wanneer wout verjaart, regelt Louise voor zijn verjaardag een 3-daags uitstapje naar Walibi met 2 overnachtingen in een luxehotel in de buurt. Al op de eerste dag komen ze er Davy tegen. Davy is het ex-lief van Louise en hij is er samen met zijn vrienden. De volgende dagen laat hij zijn vrienden echter in de steek en gaat hij met Wout en Louise mee op stap, tot grote spijt van Wout. Ondertussen doet hij mee aan een speciale wedstrijd in het pretpark en wint hij zo een romantisch etentje na sluitingstijd in het pretpark. Louise komt te laat op het etentje, omdat ze werd opgehouden door Davy die haar probeerde te kussen. Ze ziet echter net op tijd in dat hij Wout alleen maar probeert zwart te maken en dat hij niet goed is voor haar. Ze gaat dan toch nog naar het etentje van Wout, waar ze het heel gezellig hebben en ze ook even kunnen bijpraten.

Galerij