FANDOM

Lynn Lagrillière
Seizoenen 28 LynnS28
Eerste verschijning Aflevering 6229 - 24 september 2018
Laatste verschijning Aflevering 6269 - 19 november 2018
Gespeeld door Tatyana Beloy
Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en liefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenTriviaFoto'sLees Meer

Algemene Informatie

Lynn Lagrillière is een gastpersonage dat van 25 september tot en met 19 november 2018 vertolkt werd door Tatyana Beloy.

Familie en Liefdesleven

In de liefde is Lynn geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze gaat het liefst op zoek naar een gemakkelijk slachtoffer en laat haar ogen vallen op Peter Van den Bossche. De twee worden een koppel en Lynn slaagt erin zich volledig in zijn leven te wurmen. Aanvankelijk kan ze het goed vinden met Louise Van den Bossche, tot de ware intenties van Lynn duidelijk worden. Peter maakt een einde aan hun relatie nadat ze bewust een telefoontje van Louise negeerde waardoor ze bijna aangerand werd door een jongen.

Beroepsleven

Lynn is al sinds jaren model en komt zo bij VDB Fashion terecht als freelancer.

Verhaallijnen

Familie 6231 003
2018-09-29 (4)
Familie 6240 006
Familie 6243 006
Familie 6244 006
Familie 6255 002
S28 afl6256 053
Familie 6263 003
Familie 6266 005
S28 afl6268 018
S28 afl6268 041

Bij Fashion maakt Peter kennis met Lynn, een model. Hij kan zijn ogen niet van haar af houden en ze stelt hem voor om samen iets te gaan eten. Trudy vindt het leeftijdsverschil te groot, maar Peter wilt dat ze zich niet bemoeit. Peter en Lynn worden al snel verliefd en starten een relatie. Lynn vindt het wel raar dat hij bij zijn ex woont. Ze voelt zich er al snel thuis en Trudy heeft het er moeilijk mee. Peter komt zijn afspraken niet na en ze vindt dat hij zich als een puber gedraagt. Lynn denkt dat Trudy misschien nog gevoelens voor Peter heeft en ze gaat shoppen met Louise. Trudy is er niet meer akkoord dat ze dure kleren koopt voor haar dochter.

Lynn brengt Louise op het idee om op kot te gaan en ook Peter zoekt mee. Trudy vindt dat Peter zich door Lynn laat manipuleren. Ze wilt Peter echter niet verliezen en daarom nodigt ze hem en Lynn uit voor een etentje bij haar thuis. Wanneer Peter de twee even alleen laat, laat Lynn zich echter van een heel andere kant zien en boort ze Trudy de grond in. Trudy duwt Lynn, die op de grond belandt. Peter heeft er genoeg van en gaat op hotel. Lynn denkt dat Trudy nog altijd verliefd is op Peter en raadt hem aan om bij haar weg te blijven. Ondertussen wordt Trudy niet geloofd door Peter en Louise, die zich helemaal laten inpalmen door Lynn.

Lynn gaat met Louise naar enkele koten kijken, tot grote ergernis van Trudy. Er is echter niets meer vrij, aanzien het al oktober is. Lynn stelt haar een appartement voor, dat veel meer kost dan een kot. Louise is in de wolken en Lynn kan ook Peter overtuigen, enkel Trudy doet moeilijk. Ze zoekt Lynn op en maakt haar duidelijk dat ze zich niet moet moeien met haar gezin. Lynn laat opnieuw haar ware aard zien, maar deze keer heeft Trudy alles opgenomen. Ze laat het aan Peter en Louise horen, maar die zien het probleem niet en vinden dat ze te ver is gegaan. Na een ruzie met Louise, heeft ze er genoeg van. Ze belt naar Bart en besluit om een maand naar Dubai te gaan.

Trudy vertrekt naar Dubai en neemt afscheid van Jelle en Louise, die haar allebei gaan missen. Peter komt tijdelijk in Trudy's huis wonen om voor de kinderen te zorgen, tot ergernis van Lynn. Niet veel later stinkt haar hele appartement en aangezien ze niet vinden vanwaar het komt, trekt ze tijdelijk in bij Peter. Ze bemoeit zich echter met alles en eist Peter volledig voor zich op. Ook Amelie kan ze niet verdragen. Louise begint zich stilaan te ergeren aan Lynn, tot ze op haar gsm leest dat de stank weg is uit haar appartement. Lynn liegt echter dat ze nog altijd niet gevonden hebben wat er mis is.

Peter verneemt van Louise dat Lynn gelogen heeft en confronteert haar. Ze draait Peter echter weer rond haar vinger en zorgt er zelfs voor dat ze bij hem kan blijven wonen. Lynn pakt Louise hard aan en laat haar haar ware aard zien. Louise voelt zich achteruitgestoken door Peter en probeert hem tot rede te brengen, zonder succes. Ze vindt dat hij maar eens goed moet nadenken over de opofferingen die hij wilt maken voor zijn relatie en contacteert Trudy. Die maakt Peter duidelijk dat Lynn niet in haar huis moet blijven wonen. Lynn gaat op zoek naar dure huizen.

Lynn heeft een duur huis op het oog en laat dit aan Peter zien. Ze kan hem overtuigen om samen naar het huis te gaan kijken. Ze zijn beiden enthousiast, maar Peter wil ook de mening van Louise. Wanneer ze hoort dat Lynn het idee heeft om haar in een apart deel in de tuin te laten wonen, is ze razend. Ze vindt dat haar vader het huis enkel wil kopen omdat Lynn het mooi vindt en laat duidelijk merken dat zij hier niet mee opgezet is. Lynn doet een laatste poging om Peter te overtuigen en probeert hem ondertussen ook af te zonderen van zijn omgeving. Peter vindt het huis te duur, maar kan uiteindelijk toch een deel van prijs afkrijgen en koopt het. Lynn is in de wolken wanneer ze dit hoort.

Marie-Rose keert terug om Veronique te steunen. Het komt tot een blij weerzien met haar kinderen en kleinkinderen. Ze leert ook Lynn kennen en heeft meteen door dat ze slechte bedoelingen heeft, ondanks dat Lynn eerst probeert om haar te charmeren. Marie-Rose maakt haar duidelijk dat ze haar spelletje doorheeft en ze steunt Louise in haar strijd tegen Lynn.

Lynn palmt Peter steeds meer in, maar wordt op haar plaats gezet door Marie-Rose en Louise. Terwijl Peter en Lynn op een feestje zijn in de brouwerij, gaat Louise op café met een vriendin. Ze wordt echter lastiggevallen door een jongen en wijst hem af. Wanneer ze naar huis wilt gaan, merkt ze dat haar fietsband plat is. Ze belt naar haar vader, maar krijgt Lynn aan de lijn en die maakt haar duidelijk dat ze haar eigen problemen moet oplossen. Ze gaat te voet naar huis, maar wordt klemgereden door de jongen die haar lastigviel en hij randt haar aan. Ze kan zich losrukken en wordt naar huis gebracht. Wanneer Peter hoort wat er gebeurd is, zet hij Lynn aan de deur en maakt hij het uit.

Trivia

  • Anno 2018 is Lynn 29 jaar.

Foto's