FANDOM

Martijn
Seizoenen 27 MartijnSeizoen27
Eerste verschijning Aflevering 6034 - 30 oktober 2017
Laatste verschijning Aflevering 6067 - 14 december 2017
Gespeeld door Samuel Anastasi
Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenVerhaallijnenTriviaFoto's

Algemene Informatie

Martijn is een gastpersonage dat van 30 oktober 2017 tot en met 14 december 2017 vertolkt wordt door Samuel Anastasi.

Familie en Liefdesleven

Martijn is de oudere broer van Laure, een klasgenoot van Louise Van den Bossche. Hij probeert dan ook aan te pappen met Louise. In november 2017 bedriegt Louise Wout Raaffels met Martijn, voor wie ze gevoelens krijgt. Ze beslist Wout te dumpen om officieel een relatie te kunnen beginnen met Martijn.

Verhaallijnen

2017-10-31 (39)
Familie 6038 001
2017-11-06 (4)
Familie afl6042 035

Louise leert Martijn, de broer van Laure, kennen wanneer hij notities komt ophalen voor zijn zus die reeds enkele weken lijdt aan klierkoorts. Louise komt te weten dat Martijn cocktails shaket in café De Kubus, af en toe dj is en van snowboarden houdt. Wanneer Wout niets van zich laat horen en Louise op Facebook ontdekt dat hij zich amuseert in Berlijn met lingeriemodel Anke, gaat ze samen met Cédric op stap in de Kubus. Daar voert Martijn haar dronken.

Martijn zoekt Louise op om haar portemonnee terug te brengen die ze vergat na een avondje uit in de Kubus met Cédric. Nadat Martijn er in slaagt om Louise mee op stap te krijgen, worden de twee al kussend betrapt door Peter.

Louise blijft Martijn contacteren, waardoor de twee steeds weer letterlijk en figuurlijk met elkaar in aanraking komen. Ze wilt Wout eerlijk opbiechten wat er gebeurd is tijdens zijn uitwisselingsweek naar Berlijn en deelt haar gevoelens met Cédric, die zijn nichtje duidelijk maakt dat ze een keuze moet maken. Louise beslist te kiezen voor Martijn en gaat een moeilijk gesprek aan met Wout, die door haar wordt gedumpt. Wouts hart breekt.

Louise wilt niet overhaast te werk gaan met Martijn. Ondertussen vertelt ze Jasmien over haar eerste sekservaring met Wout. Jasmien kan het niet laten om zijn geklungel door te vertellen. Wout ontdekt dat Louise's vriendinnen hem uitlachen en zint op wraak. Op school doet Louise de schokkende ontdekking dat haar lingeriefoto overal op de muren hangt. Het komt tot een confrontatie tussen Louise, Wout en Martijn waarbij Wout een slag in het gezicht krijgt.

Louise ontdekt dat Martijn de persoon is die de foto's heeft opgehangen op school omdat hij bang was dat ze terug voor Wout zou kiezen. Ze gooit Martijn meteen buiten.

Trivia

Foto's