FANDOM

Maurice Van Paemel
Seizoenen 25 Schermafbeelding 2015-11-29 om 19.54.34
Eerste verschijning Aflevering 5613 - 25 november 2015
Laatste verschijning Aflevering 5616 - 30 november 2015
Gespeeld door Peter De Graef
Kinderen Vic Van Paemel
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Maurice Van Paemel is een gastpersonage dat van 25 november 2015 tot en met 30 november 2015 vertolkt wordt door Peter De Graef.

Familie en Liefdesleven

Maurice is de vader van Vic Van Paemel. Over zijn liefdesleven heeft hij nog niets gezegd.

Beroepsleven

Maurice is de vader en de grote baas van pooier Vic Van Paemel en prostituee Nena De Vriendt, die geslagen wordt door Maurice. Hij is een machtige man met vele connecties in het binnen- en buitenland, die tevens handelt in het illegaal overbrengen van vrouwen naar België. 

Verhaallijnen

Niko komt na vele maanden prostituee Nena De Vriendt terug tegen. Hij merkt meteen op dat de oude bekende gewond is en schakelt Leen Van den Bossche in. Dit stopt Nena niet om verder haar werk te doen. Tegen de eisen van Cis Moens in gaat Niko op zoek naar wat er gebeurd is. Na een gesprek met Musto denkt hij dat Nena geslagen wordt door haar pooier Vic Van Paemel, wat echter niet waar is. Nena werd geslagen door de grote baas van haar en Vic: Maurice Van Paemel. Faroud ontdekt dat hij bezig is met mensenhandel en wilt hier iets aan doen. Hij schakelt Vic in om zijn vader en de hele bende op heterdaad te betrappen.

Foto's