FANDOM

Michiel
Seizoenen 28 MichielS28
Eerste verschijning Aflevering 6210 - 28 augustus 2018
Laatste verschijning Aflevering 6218 - 7 september 2018
Gespeeld door Frank Boddin
Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Michiel is een gastpersonage dat van 28 augustus tot en met 7 september 2018 vertolkt werd door Frank Boddin.

Verhaallijnen

Michiel brengt zijn jeugdvriend Niko een bezoekje om hem te waarschuwen dat Andy Vereecken opnieuw als wijkagent aan de slag is. Beiden doen zeer mysterieus over Vereecken. Mieke, de echtgenote van Niko, maakt zich hier al snel zorgen om. Michiel ontvoert Vereecken en vraagt Niko's hulp. Die weigert mee te werken, maar moet toch toegeven wanneer Vereecken hen allebei herkend heeft. Niko vertelt Mieke over wat er vroeger gebeurd is, maar zij blijft argwanend en denkt dat er meer gaande is.

Niko probeert te onderhandelen met Vereecken om hem te doen bekennen, maar door een tussenkomst van Michiel loopt het helemaal fout. Hij wilt het op zijn eigen manier oplossen en is zelfs bereidt om Vereecken te laten uitdrogen tot hij zijn daden bekent. Ondertussen ziet Mieke op de televisie een opsporingsbericht van Vereecken en is bang dat Niko meer weet. Hij ontkent. Wanneer Niko overweegt om Vereecken te bevrijden ontdekken hij en Michiel dat Vereecken ontsnapt is. Mieke komt achter de ontvoering en belt de politie, waarna het drietal opgepakt wordt. Mieke voelt zich schuldig, maar Niko wordt echter al snel weer vrijgelaten. Michiel en Vereecken blijven aangehouden.

Foto's