FANDOM

Op-de-koffie-met-Familie 001

Zondag is familiedag en dat kunnen jullie op zondag 20 november 2016 letterlijk nemen! De Van den Bossche nodigen je uit in Plopsaland De Panne om samen met hen de schouders onder Rode Neuzen Dag te steken.

Wat mag je verwachten?

Een onvergetelijke dag in Plopsaland De Panne én een overheerlijk vieruurtje in het gezelschap van de Familie-acteurs! Je geniet er van meer dan 50 attracties en de VTMKZOOM Sinterklaas Weekends met onder andere een knotsgekke Sint Show. Vanaf 16u kunnen alle Familiefans terecht in het Plopsa Theater voor een kop koffie en een versnapering in de aanwezigheid van de acteurs.

Een ticket voor deze unieke 'Op de koffie met Familie', inclusief de toegang tot Plopsaland De Panne, kost je € 35,50. Hiervan wordt de helft aan het Rode Neuzen Fonds geschonken.

Rode Neuzen Dag is een benefietactie georganiseerd door VTM, Q-music, Belfius en heel Vlaanderen om geld in te zamelen voor een betere opvang voor jongeren met psychische problemen.

Praktisch

  • Datum: Zondag 20 november 2016
  • Openingsuren: Het park is toegankelijk vanaf 10u (de attracties gaan open vanaf 10u30) en blijft voor de Familiefans exclusief open tot 18u
  • Adres: Plopsaland De Panne, De Pannelaan 68, 8660 De Panne
  • Ticketprijs: € 35,50 via vtmtickets.be
  • Meer info: www.plopsalanddepanne.be

Reclame

Om de actie te promoten worden de weken en de dagen ervoor verschillende reclamespotjes uitgezonden van de acteurs uit Familie, die de actie aanprijzen. Hieronder vind je foto's van de verschillende reclamespotjes, die op tv zijn verschenen.

Aanwezige personages

Trivia