FANDOM

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#4716) - 7 november 2011

Peter krijgt eindelijk nieuws van de verzekeringsmaatschappij in verband met de schadevergoeding voor de brand in het torengebouw van Van den Bossche Electronics. Maarten belandt in een nachtmerrie wanneer de politie het bootrestaurant komt verzegelen. Linda ziet in het ziekenhuis William terug, de man met wie ze zo'n twee jaar geleden een romance heeft beleefd. Trudy doet bij Peter een goed woordje voor Bart, zodat hij zijn job als HR-manager terug kan oppikken. Colette ontdekt via Caroline dat Gilbert een kluis had. Dré krijgt het nieuws dat hij morgen het ziekenhuis mag verlaten en dokter Praet dringt een laatste keer bij hem aan om klacht neer te leggen tegen Myriam.

Aflevering 57 (#4717) - 8 november 2011

Maarten kampt met grote problemen, maar op de steun van zijn vader lijkt hij niet te kunnen rekenen. Bart gaat terug aan het werk bij Van den Bossche Electronics en hij moet zich meteen over het zakelijk voorstel van Marie-Rose buigen. Linda vreest dat William wel eens heel erg ziek zou kunnen zijn. Dré is blij dat hij het ziekenhuis mag verlaten en hij heeft er alle vertrouwen in dat hij en Myriam in Benidorm gelukkig gaan zijn. Jan vindt dit te gek om los te lopen en hij probeert Dré op andere gedachten te brengen.

Aflevering 58 (#4718) - 9 november 2011

Caroline en Colette openen de kluis van Gilbert, met Marie-Rose en Mathias als getuigen. Er ligt een testament in, maar het is de vraag of het document rechtsgeldig is. Rita wil dat Jan alle rommel die nodig was om bier te brouwen uit het café verwijdert. Dré en Myriam komen in de "Jan & Alleman" afscheid nemen om in Benidorm een nieuwe start te nemen. Mathias heeft slecht nieuws voor Maarten. Dokter Paul polst bij William en Linda of ze nog altijd gevoelens voor mekaar hebben.

Aflevering 59 (#4719) - 10 november 2011

Niko wil niet langer spelletjes spelen en hij dringt bij Mieke aan om uit te komen voor hun relatie. Rita dringt terug bij Jan aan om het brouwersmateriaal van de hand te doen. Peter begint in te zien dat het zakelijk voorstel van zijn moeder mogelijkheden biedt. Ook Dirk en Mathias lijken hoe langer hoe meer voor het plan gewonnen. Axel informeert bij advocaat Balencourt of het ontwerp tot testament rechtsgeldig zou kunnen zijn. Linda hoort William uit over zijn huwelijk met de Nederlandse Annelies.

Aflevering 60 (#4720) - 11 november 2011

Jan kan er zich niet mee verzoenen dat Mieke en Niko een relatie hebben en hij dreigt met grote maatregelen. Victor Praet bespreekt met William het resultaat van de testen. Caroline probeert haar professionele toekomst veilig te stellen. Rita bespreekt met Dirk de zorgwekkende mail die Evy vanuit Afrika heeft verstuurd. Bart vraagt aan Trudy om de kleren van zijn overleden vrouw te sorteren en weg te doen, maar hij beleeft er wel moeilijke momenten door.