FANDOM

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 201 (#5306) - maandag 2 juni 2014

Rita geeft toe dat ze bang is voor wat ze in het dagboek van de bomma gaat aantreffen. Marie-Rose reageert erg achterdochtig en deelt haar twijfels met Jan. Bart gedraagt zich erg afwezig sinds hij de beelden van Maarten heeft gezien en besluit zijn baas in te lichten. Ook Trudy merkt zijn merkwaardige gedrag op. Liesbeth gaat in op de vraag van Peter en neemt de verantwoordelijkheid over de foodbar op zich. Dat is echter niet naar de zin van Trudy die ze gepasseerd voelt. Peter is zichzelf niet na de kus met Elise en kan haar niet uit zijn hoofd zetten. 

Aflevering 202 (#5307) - dinsdag 3 juni 2014

Evy heeft last van een writer's block en heeft nood aan extra tijd. De drukte bij VDB Fashion laat dat echter niet toe. Mieke vermoedt bovendien dat haar vriendin jaloers is omdat Thomas steeds minder aandacht voor haar heeft. Liesbeth voelt zich slecht tegenover Trudy en spreekt haar aan. Tegelijk moet ze vaststellen dat er bij het runnen van de foodbar heel wat administratie komt kijken. Samen met Zjef doet Liesbeth een verrassende ontdekking wanneer ze de prijzen van de leverancier controleert. 

Aflevering 203 (#5308) - woensdag 4 juni 2014

Trudy wil weten wat er aan de hand is met Bart, maar hij houdt de lippen op elkaar. Ze vermoedt meteen het ergste. Ondertussen krijgt de baas van Bart bezoek van Faroud Kir in verband met de gijzeling. Rita is de verdachtmakingen van Jan en Marie-Rose beu en laat dat duidelijk verstaan. Evy zit volledig strop met haar boek. Andreas maakt haar duidelijk waar het op staat en dat ze een keuze tussen haar boek en haar werk zal moeten maken. Marie-Rose probeert de brokken tussen haar kinderen te lijmen. Leen kan Linda overtuigen om zich kandidaat te stellen voor een rol in een musical.

Aflevering 204 (#5309) - donderdag 5 juni 2014

Albert is doodongerust als de alarmen plots afgaan wanneer hij naast het ziekbed van Anna zit. Peter stelt tot zijn grote ergernis vast dat Veronique de vijf werkneemsters heeft aangeworven die vertrokken zijn bij Fashion. Hij maakt aan zijn moeder duidelijk dat een verzoening niet meteen zal plaatsvinden. Ondertussen probeert hij een ernstig gesprek aan te gaan met zijn dochter, maar Louise toont geen interesse. Zjef maakt zich op voor zijn nieuwe job als nachtwaker om zijn schulden terug te betalen.

Aflevering 205 (#5310) - vrijdag 6 juni 2014

Marie-Rose heeft een verzoeningsetentje gepland voor haar kinderen, maar dat verloopt niet zoals gehoopt. Bart krijgt slecht nieuws te horen op het werk. Ook thuis gedraagt hij zich steeds nerveuzer, wat Trudy dan weer zorgen baart. In de Foodbar komt Liesbeth handen tekort, vooral nu Zjef er bij loopt als een slaapwandelaar. Dat is bovendien niet de enige zorg die Liesbeth aan haar hoofd heeft wanneer ze ontdekt dat ze haar pil vergat in te nemen. Albert denkt te weten waar het dagboek van de bomma ligt.