FANDOM

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#5839) - maandag 5 december 2016

Benny negeert de oproepen van Alfons. Veronique krijgt Cédric maar niet aan de lijn en maakt zich zorgen. Evy wil Niko helpen om Mieke jaloers te maken. Mieke zelf maakt Simon duidelijk dat ze niet te chanteren valt. Emma vraagt Trudy om in te springen in de Foodbar.

Aflevering 72 (#5840) - dinsdag 6 december 2016

Mieke en Wim beleven opnieuw een romantisch moment. Ondertussen proberen Evy en Niko haar nog steeds jaloers te maken. Sinterklaas heeft een wel heel duur cadeau gebracht voor Mila. Viv en Ellie ontmoeten elkaar. De klik tussen beide dames is er meteen. Simon probeert Stefanie te bereiken.

Aflevering 73 (#5841) - woensdag 7 december 2016

Benny is in de war over zijn gevoelens voor Ellie. Hij organiseert een mannenavond om 'na te denken'. Tijdens het lunchdate-evenement van Emma leert Viv de flamboyante George kennen. Louise probeert Simon op te peppen. Die wil een verjaardagsfeest organiseren voor de Bomma. Peter denkt er echter het zijne van...

Aflevering 74 (#5842) - donderdag 8 december 2016

Leen kan Faroud niet bereiken en maakt zich zorgen. Ook Trudy wil weten hoe het met hem is. Benny beseft dat Ellie hem aan Liesbeth doet denken. Evy en Niko zetten hun spel verder. Lars stelt één van zijn landhuizen ter beschikking voor het verjaardagsweekend van de Bomma. Jan is jaloers op George wanneer hij niet enkel Viv, maar ook Linda inpalmt.

Aflevering 75 (#5843) - vrijdag 9 december 2016

Mieke bezorgt Niko de echtscheidingspapieren. Zij lijkt dus helemaal niet onder de indruk van de aantrekkingskracht tussen Evy en Niko. Stan daarentegen is jaloers en vraagt Evy of ze gevoelens heeft voor Niko. Simon wil een groot familiefeest organiseren, maar Peter blijkt hem voor te zijn. Mieke is het beu om te moeten schipperen tussen Leen en Trudy. Benny zit in zak en as.

  • In deze aflevering wordt een screenshot van camerabeelden getoond. Hierop is duidelijk Bart Van den Bossche te zien.
  • In deze aflevering wordt bevestigd dat Paolo Gallo en Umberto Gallo indertijd wel degelijk gestorven zijn.
  • In deze aflevering ontdekt de maffiafamilie Gallo dat Bart anderhalf jaar geleden zijn dood in scène heeft gezet en dus nog leeft.
  • Eerste aflevering met Kamilla Steczkowska (Isabella Gallo).