FANDOM

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#5874) - maandag 23 januari 2017

Peter wordt onderweg naar Isabella Gallo overvallen. De gemaskerde man vlucht weg. Bart komt voor een verschroeiende keuze te staan. Viv probeert Jan te troosten, maar moet lijdzaam toekijken hoe Linda altijd tussen hen komt te staan. Mieke heeft het moeilijk met Wim en het stiefmoederschap. Lars raadt haar aan om hun relatie wat nieuw vuur in te blazen. Zjef is doodmoe na een weekend samen met Niko, die nog steeds aan insomnia lijdt.

Aflevering 107 (#5875) - dinsdag 24 januari 2017

Bart is doodongerust over Trudy en de kinderen. Vooral wanneer hij een sms van Isabella Gallo ontvangt. Mathias is in paniek als hij plots een telefoontje krijgt van de hoofdfinancierder. Lars ontmoet Wim en polst bij Veronique naar hoe ze zich voelt. Zjef en Emma zoeken een oplossing voor Niko's slaapprobleem.

Aflevering 108 (#5876) - woensdag 25 januari 2017

Bart, Faroud en Brinck houden gespannen hun adem in wanneer ze door Isabella naar een autokerkhof worden gestuurd. Mathias en Veronique staan voor een dilemma. Emma zoekt verwoed naar opvang voor Mila, nu de crèche nog steeds gesloten is. Stan biedt zich aan als babysit-voor-één-dag.

Aflevering 109 (#5877) - donderdag 26 januari 2017

Niko heeft al alles geprobeerd, maar kan de slaap nog steeds niet vinden. Hij vraagt Leen om hem zware slaappillen voor te schrijven. Stan past vandaag op Mila en neemt haar mee naar Fashion om de server te herstellen. Viv wil Alfons en Benny met elkaar verzoenen. Simon verrast iedereen met zijn nieuwe job.

  • In de korte inhouden staat een fout, namelijk 'dat Simon iedereen met zijn nieuwe job verrast' in deze aflevering terwijl het personage niet eens te zien was.

Aflevering 110 (#5878) - vrijdag 27 januari 2017

Jan koopt bloemen voor Viv, maar werkt zichzelf in nauwe schoentjes. Veronique en Lars stuiten op een onaangename verrassing. Tussen Mieke en Wim zit er een haar in de boter. Niko krijgt slaappillen. Zjef maakt zich zorgen en die blijken niet helemaal onterecht.