FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#6034) - maandag 30 oktober 2017

Benny lucht zijn hart bij Viv. Guido helpt Jan met het kopen van nieuwe meubels. Hanne wil een Halloweenfeestje organiseren. Lars bedenkt een plan om de chantage van Wils te stoppen. Louise vindt dat haar vader meer initiatief moet nemen om Amelie te veroveren. De Jan & Alleman wordt geïnspecteerd op vlak van brandveiligheid.

Aflevering 47 (#6035) - dinsdag 31 oktober 2017

Lars heeft compromitterende foto's van Wils en wil die tegen hem gebruiken. Simon weigert mee te werken aan het gerechtelijk onderzoek. Amelie en Peter groeien opnieuw dichter naar elkaar toe. Jan stelt zich vragen bij de inspectie in zijn café. Hij besluit actie te ondernemen. Zjef voelt zich slecht in zijn vel.

Aflevering 48 (#6036) - woensdag 1 november 2017

Jan zoekt Simon op. Zjef ergert zich aan de rommel in huis na het Halloweenfeestje. Rudi probeert hem te kalmeren. Louise mist Wout, maar die laat niets van zich horen. Veronique vermoedt dat Peter achter de dreigmails zit. Amelie laat voor het eerst in haar hart kijken.

Aflevering 49 (#6037) - donderdag 2 november 2017

Evy en Stan hebben een spraakmakend interview te pakken. Simon neemt een onverwachte beslissing. Lars en Veronique verdenken elkaar ervan achter de dreigmails te zitten. Mieke doet een ontdekking bij Fashion. Amelie deelt een groot geheim met Peter. Louise is boos omdat Wout in Berlijn lijkt aan te pappen met iemand anders.

Aflevering 50 (#6038) - vrijdag 3 november 2017

Zjef vindt zichzelf een slechte echtgenoot en heeft daar ook zijn redenen voor. Wout amuseert zich in Berlijn met de knappe Anke. Hij heeft nog maar weinig aandacht voor Louise. Veronique onderzoekt met de hulp van Stan wie er achter de dreigmails zit. Wanneer ook Mathias een verdachte mail krijgt, is het hek helemaal van de dam...