FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#6084) - maandag 8 januari 2018

Veronique liegt tegenover Peter. Hij reageert achterdochtig en wil met Mathias praten. Maura stormt de brouwerij binnen met het nieuws dat Lieselotje vermist is. Mieke en Niko schakelen meteen de politie in. Stefanie spoort Viv een laatste keer aan om haar hart te luchten bij Benny.

Aflevering 97 (#6085) - dinsdag 9 januari 2018

Lieselotje heeft schokkend nieuws voor Mieke en Niko. Haar verhaal blijft niet zonder gevolgen. Ook Veronique heeft Peter een bekentenis te doen. Benny heeft het gevoel dat Stefanie met iets worstelt en polst bij Patrick. Mieke en Niko hebben slecht nieuws voor Lieselotje.

Aflevering 98 (#6086) - woensdag 10 januari 2018

Peter heeft een beslissing genomen en stelt Veronique voor een moeilijke keuze. Amelie wil uitzoeken wat er 18 jaar geleden is gebeurd. Mieke bekommert zich verder over Lieselotje. Benny verspreekt zich bij Viv. Tussen Mathias en Veronique zit opnieuw een flink haar in de boter.

  • In deze aflevering wordt duidelijk dat Els D'hollander nog steeds in Cyprus woont.

Aflevering 99 (#6087) - donderdag 11 januari 2018

Mieke informeert zich zonder medeweten van Niko over de toekomst van Lieselotje. Amelie speelt blufpoker ten opzichte van Herwig. Mathias wil Veronique even niet meer horen of zien. Zij lijdt enorm onder de situatie. Benny en Viv hebben de grootste moeite om de draad weer op te pikken.

Aflevering 100 (#6088) - vrijdag 12 januari 2018

Bij Veronique lopen de emoties hoog op. De situatie van de afgelopen weken wordt haar teveel. Lars houdt haar een spiegel voor. Leen, Faroud en Arthur staan voor een belangrijk moment in hun leven. Mieke en Niko zijn het niet eens over wat er met Lieselotje moet gebeuren. Emma en Zjef proberen Hanne op te beuren op haar verjaardag. Viv neemt een moedige beslissing.