FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#6089) - maandag 15 januari 2018

Stefanie krijgt nieuws over Simon en haar ontvoeringszaak. Amelie verstart wanneer ze Mila ziet in de Jan & Alleman. Guido is bezorgd omdat zijn zaak volgende week voorkomt. Emma probeert hem gerust te stellen. Stan wil Evy helpen met haar financiële problemen, maar stelt een voorwaarde.

Aflevering 102 (#6090) - dinsdag 16 januari 2018

Amelie wordt verteerd door schuldgevoel. Lars en Peter proberen haar te helpen. Het nieuws over Simon komt hard aan bij Stefanie. Ze wil er met Benny over praten, maar moet wijken voor Robyn. De onverwachte terugkeer van Bart, Trudy en Jelle uit Amerika roept vragen op bij Peter en Hanne.

Aflevering 103 (#6091) - woensdag 17 januari 2018

Lars maakt zich zorgen over Amelie. Zij wil niet dat hij zich met haar leven bemoeit. Stefanie heeft het steeds moeilijker met de aanwezigheid van Robyn en gaat in conflict met Benny. Bart, Trudy en Jelle hullen zich nog steeds in stilzwijgen over de reden van hun terugkeer uit Amerika. Guido vergezelt Mieke naar een mode-event en maakt er kennis met Griet.

Aflevering 104 (#6092) - donderdag 18 januari 2018

Stefanie en Benny hebben een goed gesprek. Emma is bang dat ze haar job in de Foodbar niet zal kunnen houden. Trudy en Bart stellen zich vragen over hun toekomst. Zjef heeft een huis op het oog en wil er met Rudi naar gaan kijken. Peter wil Amelie uitnodigen op een etentje met Veronique. Evy zoekt Maarten op in de Jan & Alleman.

Aflevering 105 (#6093) - vrijdag 19 januari 2018

Benny is zenuwachtig voor zijn etentje met Robyn. Mathias helpt hem in de keuken. Mieke krijgt een harde klap te verwerken. Zjef en Rudi vinden hun droomhuis, maar er zijn kapers op de kust. Mieke brengt Rudi op het idee om pleegkinderen te casten voor zijn project voor het goede doel.