FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#6119) - maandag 26 februari 2018

Guido probeert Griets voorstel met Emma te bespreken. Hij moet ook afrekenen met een nieuwe tegenslag. Zjef zoekt naar oplossingen voor hun huis. Rudi wil de verkoper aanklagen. Marie is verbaasd over de nieuwe date van Lars.

Aflevering 132 (#6120) - dinsdag 27 februari 2018

Marie is bezorgd dat Inge haar verleden uit de doeken zal doen tegen Lars. Ze spreekt haar erover aan. Emma en Guido maken hun rekeningen op en staan met de rug tegen de muur. Niko doet Guido een voorstel. Stan gaat een stap verder om Maarten stokken in de wielen te steken.

Aflevering 133 (#6121) - woensdag 28 februari 2018

Emma wil de bomma en Albert om een lening vragen. Hun afspraak neemt echter een abrupte wending. De perikelen met hun huis zetten de relatie van Zjef en Rudi onder druk. Evy confronteert Maarten met de beelden op zijn laptop. Jelle komt te weten dat Wout een gevaarlijke challenge op het oog heeft.

Aflevering 134 (#6122) - donderdag 1 maart 2018

Jelle vreest het ergste voor de volgende challenge van Wout. Emma en Guido durven de bomma en Albert niet meer om geld te vragen. Mieke doet Lars een professioneel voorstel. Mathias biecht Patrick op dat hij niet meer in de liefde gelooft. Maarten stelt Evy voor een voldongen feit.

  • In deze aflevering wordt nog eens vermeld dat Albert in de 90 is.

Aflevering 135 (#6123) - vrijdag 2 maart 2018

Stan haalt opgelucht adem. Stefanie pakt haar spullen om te verhuizen. Benny heeft het moeilijk. Zjef krijgt nieuws over de zwangerschap van Eva. Jelle probeert op Wout in te praten. Emma ziet maar één mogelijkheid om een einde te maken aan hun problemen. Ze neemt een besluit.