FANDOM

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#6019) - maandag 9 oktober 2017

Tom verzwijgt iets voor Stefanie. Hij hoort ook Peter uit over Simon. Veronique krijgt eindelijk het verlossend telefoontje waarop ze zat te wachten. Op Fashion verdenkt ze Marie ervan haar mond voorbij te hebben gepraat tegen Wils. Lars polst voorzichtig. Jan heeft het moeilijk met de recente gebeurtenissen.

Aflevering 32 (#6020) - dinsdag 10 oktober 2017

Simon is wantrouwig na het bezoek van inspecteur Tom, wat leidt tot een serieuze woordenwisseling met Stefanie. De situatie tussen Guido en Ronald dreigt helemaal uit de hand te lopen. Jan heeft het moeilijk en zoekt contact met Viv. Lars en Veronique proberen te achterhalen wie hen een anonieme mail heeft gestuurd.

Aflevering 33 (#6021) - woensdag 11 oktober 2017

Guido staat oog in oog met Ronald, met diens pistool op hem gericht. Maar haalt hij ook effectief de trekker over? Stefanie is helemaal in de war over haar gevoelens. Ondertussen heeft Tom een nieuw spoor naar de ontvoerder. Veronique loopt op wolkjes en heeft daar een goede reden voor. Viv houdt Jan op afstand.

Aflevering 34 (#6022) - donderdag 12 oktober 2017

Simon smeedt duistere plannen na een gesprek met Stefanie. Amelie blijft Peter aantrekken en afstoten. Benny heeft genoeg van Jenny's adoratie en probeert haar aan Patrick te koppelen. Cédric toont zich vastberaden om iets te maken van zijn universitaire studies. Veronique wordt door Marie onder druk gezet om Lars ten val te brengen als CEO. Maar Veronique is en blijft Veronique.

Aflevering 35 (#6023) - vrijdag 13 oktober 2017

Simon moet de plannen die hij in zijn hoofd had bijsturen. Stefanie is opnieuw in de war. Leen vertelt iedereen dat ze voor een paar weken naar een werkcongres moet in Canada. Guido is echter achterdochtig. Eva en Manon zoeken Zjef op met slecht nieuws. Marie vermoedt dat iemand haar achtervolgt...