FANDOM

Seizoen 27 Week 1 Week 2

Aflevering 1 (#6209) - maandag 27 augustus 2018

Veronique wordt wakker naast het bebloede lichaam van Amelie. Ze is totaal van slag en kan zich niets meer herinneren van de avond die ze samen doorbrachten. Emma duikt in paniek het water in, op zoek naar Milou. Ondertussen dreigt Lucas ermee klacht neer te leggen.

Aflevering 2 (#6210) - dinsdag 28 augustus 2018

Veronique lijdt onder de traumatische gebeurtenissen van de voorbije maanden. De moed zakt haar in de schoenen. Lars heeft een vermoeden over wie zijn halfzus Amelie zou kunnen neergestoken hebben. Trudy doet een onrustwekkende ontdekking. Rudi en Zjef krijgen bezoek.

Aflevering 3 (#6211) - woensdag 29 augustus 2018

Brigitte plaatst veel vraagtekens bij de vermoedens van haar zoon Lars. Niko loopt een oude bekende tegen het lijf. En die blijkt nog geen haar veranderd. Hanne wordt geconfronteerd met haar beperkingen. Jenny krijgt een verrassend telefoontje, dat voor spanningen zorgt met Robyn.

Aflevering 4 (#6212) - donderdag 30 augustus 2018

Veronique maakt kennis met Vicky. Stefanie vreest dat ze het werk bij de brandweer onderschat heeft. Benny leert op café Jonas kennen, die zijn intrek heeft genomen in de buurt. Quinten blijft Hanne opbeuren, ook wanneer het tot een conflict komt met Rudi.

Aflevering 5 (#6213) - vrijdag 31 augustus 2018

Hanne twijfelt over haar gevoelens voor Quinten. Van de dokter krijgt ze te horen dat ze het kalmer aan moet doen. Marie windt Mathias rond haar vinger en zet Lars met de mond vol tanden. Jonas en Benny kunnen het goed met elkaar vinden.