FANDOM

Seizoen 28 Week 1 Week 2

Aflevering 1 (#6429) - maandag 26 augustus 2019

Mathias, Veronique en Lars likken hun wonden na de dramatische gebeurtenissen op de kliffen van Cap Blanc-Nez. Stefanie staat doodsangsten uit, nu ze in handen is gevallen van pyromaan Elias. Hij ziet maar één uitweg: zijn enige getuige uitschakelen. Alfons doet een verrassende ontdekking. Guido spreekt duidelijke taal tegen Emma.

Aflevering 2 (#6430) - dinsdag 27 augustus 2019

Benny neemt Robyn kwalijk wat er met Alfons is gebeurd. Samen met Stefanie en Patrick gaan ze op zoek naar hem. Zjef is ervan overtuigd dat Hanne zwanger is en uit zijn vermoedens tegen Rudi. Anna en Albert bezoeken Kasper.

Aflevering 3 (#6431) - woensdag 28 augustus 2019

Mathias heeft het moeilijk en praat met Cédric. Benny loopt op de toppen van zijn tenen omdat Alfons nog steeds spoorloos is. Jenny stelt zich luidop vragen. Amelie vindt dat Niko haar werk in de Jan & Alleman niet genoeg waardeert. Zjef is niet te spreken over de interimkracht in de Foodbar.

Aflevering 4 (#6432) - donderdag 29 augustus 2019

Robyn en Benny maken zich ernstig zorgen. Amelie zit ermee verveeld dat zowel Jan als Niko geen respect heeft voor haar job. Ze spreekt Lars erover aan. Robyn voelt zich schuldig en probeert de situatie recht te trekken. Jenny start een petitie tegen het nieuwe circulatieplan in de stad.

Aflevering 5 (#6433) - vrijdag 30 augustus 2019

Veronique legt Mathias de papieren voor de echtscheiding voor. Hij blijft het echter moeilijk hebben met wat er recent allemaal gebeurd is. Cédric zoekt een oplossing voor de slapeloze nachten van Kasper. Peter doet Gloria een voorstel. Jan maakt zich op voor een klasreünie. Mieke, Niko, Rudi en Zjef gaan samen op stap.