FANDOM

Week 31 Week 32 Week 33

Aflevering 156 (#6584) - maandag 30 maart 2020

Veronique is ontgoocheld in Lars. Ze lucht haar hart bij Iris. Patrick uit zijn zorgen tegenover Stefanie, maar zij wil er niet op ingaan. Cédric brengt Guido op ideeën.

Aflevering 157 (#6585) - dinsdag 31 maart 2020

Liesbeth beseft dat het geen zin meer heeft om zichzelf iets voor te liegen. Guido stuit op een probleem wanneer de vrouwen niet mee willen naar de voetbalmatch. De proeverij van Niko verloopt niet zoals voorzien.

Aflevering 158 (#6586) - woensdag 1 april 2020

Veronique wil Cédric beschermen en werkt haar frustraties uit op haar werknemers. Zjef schaamt zich dood tegenover Niko. Guido heeft een speciale vraag voor Benny. De samenwerking tussen Mathias en Kathleen kent een valse start.

Aflevering 159 (#6587) - donderdag 2 april 2020

Jonas neemt zijn intrek in het appartement van Amelie. Peter doet Mieke en Niko een aanlokkelijk voorstel, maar Mieke vraagt bedenktijd. Guido maakt zich klaar om zijn plannen uit te voeren.

Aflevering 160 (#6588) - vrijdag 3 april 2020

Benny drukt Stefanie met de neus op de feiten. Vanessa waarschuwt Alfons en Albert dat ze uit hun doppen moeten kijken. Mieke en Niko hebben nieuws voor Zjef en Rudi. Alex doet een belangrijke belofte.