FANDOM

Week 32 Week 33 Week 34

Aflevering 161 (#6589) - maandag 6 april 2020

Veronique wordt overmand door onzekerheid: is haar beslissing wel de juiste? Ze probeert ook duidelijke afspraken te maken met Lars. In het woonzorgcentrum lijkt Alfons de pedalen te verliezen. Mieke en Niko hebben een meningsverschil.

Aflevering 162 (#6590) - dinsdag 7 april 2020

Jenny en Brigitte speculeren volop over het nieuws dat ze van Jonas hebben gekregen. Benny confronteert Vanessa. Lars laat Brigitte weten dat hij de jaarrekening van Fashion wil inkijken, maar vertelt niet waarom.

Aflevering 163 (#6591) - woensdag 8 april 2020

Voor Mieke en Niko breekt een spannend moment aan. Alfons wil Benny niet meer zien. Vanessa zoekt tevergeefs naar werk. Iris en Veronique hebben een gesprek over Lars. Cédric probeert Alex te bereiken, maar zij neemt niet op.

Aflevering 164 (#6592) - donderdag 9 april 2020

Florianne zet Alex onder druk. Peter heeft een eitje te pellen met Iris. Benny zoekt toenadering tot Jonas. Ondertussen besluit Jenny zich bij hem te verontschuldigen. Kathleen heeft Mathias een moeilijke boodschap te vertellen. Tony gaat over tot actie.

Aflevering 165 (#6593) - vrijdag 10 april 2020

Cédric brengt Veronique op de hoogte van zijn keuze. Zij reageert niet enthousiast. Florianne wil dat Alex terug aan het werk gaat. Tony laat Benny weten dat de toestand van Alfons acheruitgaat.