FANDOM

Week 4 Week 5 Week 6

Aflevering 21 (#6449) - maandag 23 september 2019

Quinten spoort Hanne aan om haar schuldgevoel los te laten. Voor Amelie breekt een belangrijke dag aan: vandaag verhuist ze naar haar eigen appartement. Jonas neemt op zijn beurt zijn intrek bij Benny en Robyn. Benny loopt echter op de toppen van zijn tenen. Veronique neemt het Lars kwalijk dat hij Mathias heeft opgezocht.

Aflevering 22 (#6450) - dinsdag 24 september 2019

Benny vangt bot bij Jonas. Peter helpt Amelie bij haar verhuis en belooft om voor meubels te zorgen. Guido krijgt het moeilijk wanneer hij Stefanie ziet. Zjef weet niet meer hoe hij zich moet gedragen tegenover Rudi. Mathias wil weten waarom Veronique hem niet naar de politie heeft laten gaan na de dood van Marie.

Aflevering 23 (#6451) - woensdag 25 september 2019

Stefanie annuleert haar therapiesessie. Lars maakt zich zorgen over Amelie en zoekt Rudi op. Thuis merkt hij dat Veronique zich voor hem afsluit. Zij lucht haar hart bij Iris en heeft ook Cédric iets belangrijks te vertellen. Jonas ontfermt zich over Vince, de zoon van een vriend in de gevangenis.

  • Eerste aflevering met Tristan Stienlet (Vince).

Aflevering 24 (#6452) - donderdag 26 september 2019

Mieke staat voor een moeilijke confrontatie. Peter polst naar het verleden van Gloria. Lars blijft maar piekeren over Amelie. Brigitte wil dat hij haar loslaat en plant een verrassingsbezoek aan haar dochter. Rudi zoekt Zjef op in de Foodbar. Robyn maakt zich zorgen over Stefanie, maar Benny gelooft dat het de goede kant met haar opgaat.

Aflevering 25 (#6453) - vrijdag 27 september 2019

Jonas neemt Robyn in vertrouwen over Vince. Zij wil de jongen opvangen, maar Benny reageert weinig enthousiast. Robyn vraagt raad aan Mieke. Amelie wacht op nieuws van Peter over haar meubels. Stefanie krijgt een nieuwe paniekaanval. Gloria zet Cédric op zijn plaats. Iris heeft de grootste moeite om werk te vinden. Rudi zoekt Veronique op bij Fashion.