FANDOM

Seizoen 29 Week 1 Week 2

Aflevering 1 (#6604) - maandag 24 augustus 2020

Amelie betrapt Stefanie en Jonas samen in bed. Tegen Mieke zegt Stefanie dat ze thuis heeft geslapen. Bij Wolff & Bos vertelt Benny een ander verhaal en Mieke wil weten waarom Stefanie tegen haar liegt. Cédric hakt een belangrijke knoop door en viert zijn beslissing met zijn moeder en Lars. Brigitte ziet opnieuw een kans om CEO te worden. Jenny vertelt haar dat ze vlinders voelt. Met Quinten gaat het van kwaad naar erger nu hij gedronken heeft. Hij vliegt uit tegen Mieke, Niko en Jan en rijdt bijna met zijn rolstoel onder een auto. Terwijl Tony alles in orde wil brengen voor de bevalling van Hanne, probeert zij te ontsnappen...

  • Deze aflevering is een dubbelaflevering.
  • De dag voor de originele uitzenddatum werd de vorige aflevering (de 29ste seizoensfinale) herhaald.
  • In vergelijking met andere seizoenen is er geen tijdsprong in de eerste afleveringen omdat de verhaallijnen verderlopen alsof het al september is. Deze beslissing is genomen na de noodgedwongen stop van Familie door de Corona-lockdown.
  • De aflevering werd de dag voordien, meteen na de heruitzending van de vorige aflevering, online in preview aangeboden op VTM Go.

Aflevering 2 (#6605) - dinsdag 25 augustus 2020

Cédric weet dankzij Amelie dat Stefanie iets heeft met Jonas en deelt deze sappige roddel met Iris. Zjef merkt ook de spanningen tussen hen beiden en krijgt de bevestiging van Iris. Mieke wil kost wat kost haar broer nog meer verdriet besparen, maar Guido laat uitschijnen dat hij helemaal over Stefanie heen is. Kathleen wordt misselijk bij Mathias en wil nu toch de waarheid aan Raven en Lars vertellen. Mathias laat daarom aan Lars verstaan dat het nog altijd niet 100% zeker is dat Singapore zal doorgaan. Veronique wil dat Lars stopt met zijn provocatie. Niko doet er alles aan om Quinten van de drank te houden. Hanne krijgt meer vrijheid van Tony, maar daar legt ze zich niet zomaar bij neer.

Aflevering 3 (#6606) - woensdag 26 augustus 2020

Zjef kan zijn mond niet houden over Stefanie en Jonas waardoor Jenny op de hoogte is. Het duurt niet lang voor Patrick ook ingelicht wordt en hij confronteert zijn kleindochter met de roddels die over haar de ronde doen. Jonas legt aan zijn moeder uit dat ze gewoon vrienden zijn. Mieke en Niko krijgen nieuws van de bank. En ook Rudi en Zjef krijgen een belangrijk bericht. Hun feestje wordt gestoord door Quinten. Stefanie en Jonas hebben een gesprek over wat er gebeurd is. Kathleen raapt al haar moed bij elkaar en vertelt Lars de waarheid over haar terminale ziekte en hun zoon Raven.

Aflevering 4 (#6607) - donderdag 27 augustus 2020

Stefanie besluit thuis te gaan slapen. Jan wil dat Guido weet wat er achter zijn rug gebeurt en licht hem in. Lars vertelt Veronique dat Kathleen terminaal is, maar verzwijgt het nieuws over zijn mogelijke zoon. Hij vraagt aan Kathleen om nogmaals af te spreken. Bart vindt dat Quinten zich moet herpakken. Quinten zelf trekt met een sixpack bier naar Tony om zijn hart te luchten. Mathias heeft een geschenk voor Cédric, maar treft alleen Veronique bij hem thuis aan. In de Jan en Alleman is Benny de volgende die op de hoogte wordt gebracht van Stefanie en Jonas.

Aflevering 5 (#6608) - vrijdag 28 augustus 2020

Benny is woedend op Jonas en wil niet dat hij nog in de buurt van Stefanie komt. Guido krijgt de volle laag van Jonas en Jan, maar ziet zijn fouten niet in. Lars heeft Veronique belangrijk nieuws te vertellen. Zij heeft zo haar twijfels over wat ze te horen krijgt, maar moet Cédric inlichten dat Singapore voorlopig niet doorgaat. Patrick en Jenny besluiten het dan toch niet zo rustig aan te doen, maar worden betrapt door Benny. Mieke probeert Quinten aan zijn verstand te brengen dat hij beter kan stoppen met drinken. Hij maakt alweer dronken zijn opwachting in de Jan en Alleman en zet er de boel op stelten. Hanne slaat ondertussen in paniek omdat haar water gebroken is...

  • Voor meer informatie over de bevalling van Hanne, zie hier.