FANDOM

Vic Van Paemel
Seizoenen 25 VicVanPaemelS25
Eerste verschijning Aflevering 5599 - 5 november 2015
Laatste verschijning Aflevering 5616 - 30 november 2015
Gespeeld door Lander Depoortere
Kinderen -
Ouders Maurice Van Paemel en onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieFamilie en LiefdeslevenBeroepslevenVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Vic Van Paemel is een gastpersonage dat van 5 november 2015 tot en met 30 november 2015 vertolkt wordt door Lander Depoortere.

Familie en Liefdesleven

Vics vader heet Maurice Van Paemel. Over zijn moeder heeft hij nog niets gezegd. Vic is de pooier en tevens vriend van Nena De Vriendt. Hij heeft geld van de grote baas, die tevens zijn vader is, achtergehouden om samen met haar te kunnen vluchten, zodat zowel Vic als Nena uit het milieu kunnen geraken.

Beroepsleven

Vic is de pooier van prostituee Nena De Vriendt, die geslagen wordt door de grote baas: Maurice Van Paemel. Maurice is een machtige man met vele connecties in het binnen- en buitenland. Vic weet echter niet dat zijn vader zich ook bezighoudt met internationale vrouwenhandel. 

Verhaallijnen

Niko Schuurmans komt na vele maanden prostituee Nena De Vriendt terug tegen. Hij merkt meteen op dat de oude bekende gewond is en schakelt Leen Van den Bossche in. Dit stopt Nena niet om verder haar werk te doen. Tegen de eisen van Cis Moens in gaat Niko op zoek naar wat er gebeurd is. Na een gesprek met Musto denkt hij dat Nena geslagen wordt door haar pooier Vic, wat echter niet waar is.

Samen met Vic gaat Niko op zoek naar Nena en wanneer ze haar gevonden hebben, blijft Nena bij Leen en Faroud logeren. Ze willen het koppel helpen om een nieuw leven te beginnen, maar Faroud heeft nog een andere reden om Vic close te houden. Zijn vader, Maurice Van Paemel, is namelijk een belangrijke spilfiguur in internationale vrouwenhandel. Faroud hoopt dat Vic meer weet over de praktijken van zijn vader en hij sluit hem enkele dagen op om zijn tong wat losser te krijgen. Vic blijft echter volhouden dat hij van niets weet, en Faroud laat hem alweer gaan.

Ondertussen zijn Leen en Niko razend op Faroud, omdat hij dit al die tijd achtergehouden heeft. Faroud wil echter verdergaan met zijn onderzoek en hij hoopt via Vic de hele bende van Maurice op te bergen. 

Foto's