FANDOM

Editie 2019 Editie 2020 Editie 2021
2020

We gaan naar jaarlijkse traditie ook dit jaar weer op zoek naar het favoriete personage van het afgelopen seizoen. Voorlopig doen er 30 personages mee, maar daar komen er nog 6 (door u gekozen) bij. Alle hoofd-en nevenpersonages van dit seizoen zitten er al zeker in en u kan tussen de gastpersonages van dit seizoen zelf de 6 extra personages kiezen die mogen meedoen. Het stemmen begint 's avonds op 24 april nadat de (voorlopig) laatste aflevering van Familie is uitgezonden.

Stemmen is volledig gratis en anoniem, niemand kan zien op wie jij hebt gestemd.

Deelnemende personages

Halve finale - ronde 4

Extra ronde 3

Korte oproep

kijk allemaal even naar de reacties op deze pagina (die vind je onderaan) want zo kan ik echt niet doorgaan met de stemming, het stelt me teleur dat mensen nog steeds de stemming manipuleren. Als iemand na het lezen van de reacties daaraan iets toe te voegen heeft of denkt een oplossing te weten mag die dat gerust als reactie posten of op mijn prikbord zetten.

Ronde 3

In ronde 3 neemt telkens een willekeurig samengestelde groep van 6 personages het tegen elkaar op. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar de halve finale - ronde 4. Het derde en vierde personage maken nog kans in de extra ronde. Het vijfde en het laatste personage vallen direct af. Op elke groep van 6 personages kun je 7 dagen stemmen.

Ronde 3-3

Stem in ronde 3-3 op Bart, Robyn, Benny, Albert, Anna of Jenny. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar de halve finale. Het derde en vierde personage krijgen nog een laatste herkansing in de extra ronde en de laatste 2 personages vallen af. Je kan op deze ronde stemmen tot 29 juni.

Uitslag: Jenny en Benny gaan door naar de halve finale, Robyn en Anna krijgen nog een laatste herkansing in de extra ronde en Bart en Albert vallen af.

Ronde 3-2

Stem in ronde 3-2 op Rudi, Alfons, Alex, Brigitte, Cédric of Mathias. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar de halve finale. Het derde en vierde personage krijgen nog een laatste herkansing in de extra ronde en de laatste 2 personages vallen af. Je kan op deze ronde stemmen tot 27 juni.

Uitslag: Alex en Brigitte gaan door naar de halve finale, Cédric en Rudi krijgen nog een laatste herkansing in de extra ronde en Mathias en Alfons vallen af.

Ronde 3-1

Stem in ronde 3-1 op Stefanie, Mieke, Jan, Guido, Peter of Veronique. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar de halve finale. Het derde en vierde personage krijgen nog een laatste herkansing in de extra ronde en de laatste 2 personages vallen af. Je kan op deze ronde stemmen tot 25 juni.

Uitslag: Guido en Stefanie gaan door naar de halve finale, Peter en Mieke krijgen nog een laatste herkansing in de extra ronde en Veronique en Jan vallen af.

Ronde 2

In ronde 2 neemt telkens een willekeurig samengestelde groep van 3 personages het tegen elkaar op. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 3. Het derde personage valt direct af. Op elke groep van 3 personages kun je 4 dagen stemmen.

Ronde 2-gelijk

Stem in ronde 2-gelijk op Quinten of Cédric. Het personage met de meeste stemmen mag nog door naar ronde 3. Het andere personage valt af. Je kan op deze ronde stemmen tot 17 juni.

Uitslag: Cédric gaat nog door naar ronde 3, Quinten valt af.

Ronde 2-9

Stem in ronde 2-9 op Stefanie, Niko of Peter. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 14 juni.

Uitslag: Stefanie en Peter gaan door naar ronde 3, Niko valt af.

Ronde 2-8

Stem in ronde 2-8 op Bart, Iris of Benny. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 13 juni.

Uitslag: Bart en Benny gaan door naar ronde 3, Iris valt af.

Ronde 2-7

Stem in ronde 2-7 op Jonas, Jenny of Guido. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 12 juni.

Uitslag: Jenny en Guido gaan door naar ronde 3, Jonas valt af.

Ronde 2-6

Stem in ronde 2-6 op Cédric, Alfons of Quinten. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 11 juni.

Uitslag: Alfons gaat door naar ronde 3, Tussen Cédric en Quinten is het gelijk en er volgt later nog en ronde tussen hun.

Ronde 2-5

Stem in ronde 2-5 op Liesbeth, Brigitte of Albert. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 10 juni.

Uitslag: Brigitte en Albert gaan door naar ronde 3, Liesbeth valt af.

Ronde 2-4

Stem in ronde 2-4 op Mathias, Zjef of Mieke. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 9 juni.

Uitslag: Mathias en Mieke gaan door naar ronde 3, Zjef valt af.

Ronde 2-3

Stem in ronde 2-3 op Lars, Robyn of Anna. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 8 juni.

Uitslag: Anna en Robyn gaan door naar ronde 3, Lars valt af.

Ronde 2-2

Stem in ronde 2-2 op Rudi, Alex of Vanessa. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 7 juni.

Uitslag: Alex en Rudi gaan door naar ronde 3, Vanessa valt af.

Ronde 2-1

Stem in ronde 2-1 op Hanne, Veronique of Jan. De 2 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 3. Je kan op deze ronde stemmen tot 6 juni.

Uitslag: Jan en Veronique gaan door naar ronde 3, Hanne valt af.

Goede extra ronde 1

In de goede extra ronde 1 neemt telkens een willekeurig samengestelde groep van 3 personages het tegen elkaar op. De twee personages met de meeste stemmen gaan nog door naar ronde 2. Op elke groep van 3 personage kun je 4 dagen stemmen. Hieronder een overzicht van de personages die in goede extra ronde 1 zitten.

Goede extra ronde 1-3

Stem in goede extra ronde 1-3 op Benny, Eulalie of Niko. De 2 personages met de meeste stemmen mogen nog door naar ronde 2. Je kan op deze ronde stemmen tot 1 juni. Uitslag: Benny en Niko gaan nog door naar ronde 2, Eulalie valt af.

Goede extra ronde 1-2

Stem in goede extra ronde 1-2 op Bart, Inez of Alfons. De 2 personages met de meeste stemmen mogen nog door naar ronde 2. Je kan op deze ronde stemmen tot 31 mei. Uitslag: Bart en Alfons gaan nog door naar ronde 2, Inez valt af.

Goede extra ronde 1-1

Stem in goede extra ronde 1-1 op Jenny, Kathleen of Robyn. De 2 personages met de meeste stemmen mogen nog door naar ronde 2. Je kan op deze ronde stemmen tot 30 mei.

Uitslag: Jenny en Robyn gaan nog door naar ronde 2, Kathleen valt af.

Slechte extra ronde 1

In de slechte extra ronde 1 neemt telkens een willekeurig samengestelde groep van 3 personages het tegen elkaar op. Het personage met de meeste stemmen gaat nog door naar ronde 2. Op elke groep van 3 personage kun je 4 dagen stemmen. Hieronder een overzicht van de personages die in slechte extra ronde 1 zitten.

Slechte extra ronde 1-3

Stem in slechte extra ronde 1-3 op Mathias, Patrick of Vince. Alleen het personage met de meeste stemmen mag nog door naar ronde 2. Je kan op deze ronde stemmen tot 1 juni. Uitslag: Mathias gaat nog door naar ronde 2, Patrick en Vince vallen af.

Slechte extra ronde 1-2

Stem in slechte extra ronde 1-2 op Tony, Gloria, Jonas. Alleen het personage met de meeste stemmen mag nog door naar ronde 2. Je kan op deze ronde stemmen tot 31 mei.

Uitslag: Jonas gaat nog door naar ronde 2, Tony en Gloria vallen af.

Slechte extra ronde 1-1

Stem in slechte extra ronde 1-1 op Bahar, Iris of Amelie. Alleen het personage met de meeste stemmen mag nog door naar ronde 2. Je kan op deze ronde stemmen tot 30 mei.

Uitslag: Iris gaat nog door naar ronde 2,Bahar en Amelie vallen af.

Ronde 1

In ronde 1 neemt telkens een willekeurig samengestelde groep van 4 personages het tegen elkaar op. De twee personages met de meeste stemmen gaan rechtstreeks door naar ronde 2. De 2 andere personages krijgen nog een herkansing in een extra ronde. Het personages dat derde eindigt gaat naar de goede extra ronde en het personage dat vierde eindigt gaat naar de slechte extra ronde. Op elke groep van 4 personage kun je 5 dagen stemmen.

Ronde 1-9

Stem in ronde 1-9 op Mathias, Rudi, Guido of Alfons. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 25 mei.

Uitslag: Rudi en Guido gaan door naar ronde 2, Alfons gaat naar de goede extra ronde en Mathias gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-8

Stem in ronde 1-8 op Lars, Mieke, Bahar of Jenny. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 23 mei.

Uitslag: Lars en Mieke gaan door naar ronde 2, Jenny gaat naar de goede extra ronde en Bahar gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-7

Stem in ronde 1-7 op Gloria, Inez, Anna of Peter. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 21 mei.

Uitslag: Anna en Peter gaan door naar ronde 2, Inez gaat naar de goede extra ronde en Gloria gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-6

Stem in ronde 1-6 op Bart, Vince, Alex of Liesbeth. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 19 mei.

Uitslag: Alex en Liesbeth gaan door naar ronde 2, Bart gaat naar de goede extra ronde en Vince gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-5

Stem in ronde 1-5 op Tony, Jan, Veronique of Eulalie. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 17 mei.

Uitslag: Veronique en Jan gaan door naar ronde 2, Eulalie gaat naar de goede extra ronde en Tony gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-4

Stem in ronde 1-4 op Niko, Iris, Hanne of Albert. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 15 mei.

Uitslag: Albert en Hanne gaan door naar ronde 2, Niko gaat naar de goede extra ronde en Iris gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-3

Stem in ronde 1-3 op Quinten, Patrick, Zjef of Kathleen. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 13 mei.

Uitslag: Quinten en Zjef gaan door naar ronde 2, Kathleen gaat naar de goede extra ronde en Patrick gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-2

Stem in ronde 1-2 op Amelie, Benny, Brigitte of Vanessa. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 11 mei.

Uitslag: Vanessa en Brigitte gaan door naar ronde 2, Benny gaat naar de goede extra ronde en Amelie gaat naar de slechte extra ronde.

Ronde 1-1

Stem in ronde 1-1 op Cédric, Robyn, Stefanie of Jonas. De twee personages met de meeste stemmen gaan door naar ronde 2. Het personage dat als derde eindigt gaat door naar de goede extra ronde en het personage dat laatst eindigt krijgt ook een herkansing maar in de slechte extra ronde. Je kan op deze ronde stemmen tot 9 mei.

Uitslag: Cédric en Stefanie gaan door naar ronde 2, Robyn gaat naar de goede extra ronde en Jonas gaat naar de slechte extra ronde.

Voorronde

De voorrondes bestaan uit enkele gastpersonages van seizoen 29 waaruit er nog 6 mogen meedoen aan de wedstrijd zodat we een goed getal bekomen bij de deelnemende personages. Dit zullen 2 rondes van 6 personages zijn waarvan er nog 3 doorgaan en dus kunnen meedoen wanneer de wedstrijd echt begint. Hieronder een overzicht van de personages die meedoen aan de voorrondes.

Voorronde 2

Stem in voorronde 2 op Alex, Bart, Mila, De Pelsmaeker, Eulalie, Milou. De 3 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 1 en dus meedoen aan de 'echte' wedstrijd. De andere drie personages vallen af. Je kan op de ronde stemmen tot 3 mei.

Uitslag: Alex, Bart en Eulalie mogen meedoen aan de wedstrijd en gaan dus naar ronde 1. Milou, De Pelsmaeker en Mila vallen af.

Voorronde 1

Stem in voorronde 1 op Kathleen, Bahar, Vince, Toegaert, Florianne of Lenny. De 3 personages met de meeste stemmen mogen door naar ronde 1 en dus meedoen aan de 'echte' wedstrijd. De andere drie personages vallen af. Je kan op de ronde stemmen tot 30 april.

Uitslag: Kathleen, Bahar en Vince mogen meedoen aan de wedstrijd en gaan dus naar ronde 1. Toegaert, Florianne en Lenny vallen af.